Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PAS PÅ !!!!! Her kan du blive narret !!!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

PAS PÅ !!!!

I disse dage udsendes breve fra "DANSK  INTERNET REGISTRERING" til CVR-registrerede virksomheder...

De beder om at man kontrollerer sine registrerede internet oplysninger, og hvis ikke du er opmærksom, ender det med en kæmpe regning !!!! 

SVAR IKKE på dette brev, men gør som vi: Send en mail og bed dem omgående at slette dig/jer fra deres arkiver !!!!!

Med venlig hilsen

Scharlett.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 12:41

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:51

Angry  slet  alt  omgåenden, så er den pot ude af verden...  Angry

mvhGeeked

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:29

Jo - tak.

Jeg så godt den tråd på Amino den anden dag   - - -  Og fulgte ideen op, med at klippe en par klip ud fra ekstra-bladet med sexkontakt og puttede i kuverten og sendte den retur til Hamborg - ufrankeret.

hilsen

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:39

mp130965:
ulgte ideen op, med at klippe en par klip ud fra ekstra-bladet med sexkontakt og puttede i kuverten og sendte den retur til Hamborg - ufrankeret.

Samme her, fik min i sidste uge - mener dog at der stod på min, at den ikke skulle frankeres. Er det ikke sådan noget modtager-betaler de har på med den type adresse?

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 15:40

Jo, du er nødt til at putte det i en frisk kuvert uden porto på - ved iikke om det gør en forskel eller om det simpelthen er adressen der er portofri, men det var da et forsøg værd...

Jeg gjorde det selv.

Mette

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 16:43

Hvis der bare bliver proppet nok i brevet må de da skulle betale et eller andet :-)

Det er jo en glimrende måde at vise at man allerede er registreret i "De Gule Sider"... omend den måske ikke passer i helt, så er den slags vel udelukkende et spørgsmål om kraft x arm.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)