PAS PÅ !!!! I disse dage udsendes breve fra "DANSK INTERNET REGISTRERING" til CVR-registrerede virksomheder... De beder om at man kontrollerer sine registrerede internet oplysninger, og hvis ikke du er opmærksom, ender det med en kæmpe regning !!!! SVAR IKKE på dette brev, men gør som vi: Send en mail og bed dem omgående at slette dig/jer fra deres arkiver !!!!! Med venlig hilsen Scharlett.dk
|
PAS PÅ !!!!! Her kan du blive narret !!!!
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Samme her, fik min i sidste uge - mener dog at der stod på min, at den ikke skulle frankeres. Er det ikke sådan noget modtager-betaler de har på med den type adresse? |
Jo, du er nødt til at putte det i en frisk kuvert uden porto på - ved iikke om det gør en forskel eller om det simpelthen er adressen der er portofri, men det var da et forsøg værd... Jeg gjorde det selv. Mette |
Hvis der bare bliver proppet nok i brevet må de da skulle betale et eller andet :-) Det er jo en glimrende måde at vise at man allerede er registreret i "De Gule Sider"... omend den måske ikke passer i helt, så er den slags vel udelukkende et spørgsmål om kraft x arm. |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)