Nu har jeg tidligere oplevet, at der sidder rigtig mange kreative hoveder her på Amino, så måske i kan hjælpe mig lidt her. Jeg har en rigtig god ven, som inden for kort tid starter et nyt firma op, men han mangler NAVNET. Vi har i fællesskab siddet og brainstormet, men den samlede hjernekapasitet slog desværre ikke til. Firmaet han skal starte, skal kort og godt beskæftige sig med ejendomsadministration i hele danmark og er altså ikke bundet til et geografisk område. Der bliver tale om både administration af erhvervsejendomme og boligejendomme. Navnet skal helst være "sigende" så man kan relaterer det til administration. Nogle gode forslag her i sommervarmen? |
Godt navn til nyt firma
Hmmm, ikke rigtig noget der lige "fænger" - tænker lige over det .... |
Hvilken baggrund har din ven (og forhåbentlig ansatte) for at adminstrere ejendomme? Af andelsboligforeningserfaring ved jeg, at man kigger efter en lang række kompetencer, når man skal vælge en administrator. Er det en enkelt selvlært amatør, en bunke regnskabsuddannede, eller er det et ''større'' firma, der udover det basalt administrative besidder juridiske kompetencer med videre? Det kunne måske være en hjælp til navnejagten at tænke i spidskompetencer, så man sigter efter lige den målgruppe, man er bedst i stand til at servicere. |
Ikke dårligt, men måske lidt for engelsk til et dansk firma .......? |
|
Kuratel Kuratellet Kurare mvh. Bo Jensen Butik Go’aften |
Dansk Ejendomsforvaltning Hilsen Dennis ![]() |