Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God SMS og mobil partner?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Københan K
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen her på Amino som har /haft en god oplevelse med en mobil og SMS samarbejdspartner som de gerne vil anbefale?

Vi driver en datingside - Jungledate.dk - og er interesserede i at kigge os i horisonten efter en sådan.

Vi kender Aspiro /SMS a/s som leverer disse sevices til os idag - mobilt content og SMS gateway.

Vi er potentielt interesserede i at fokusere på SMS servicen, og mindske /standse brugertilbud med mobilt content, medmindre der kan komme en reel økonomi ud af det.

Vi er åbne overfor utraditionelle samarbejder, da det er vores erfaring at det som website kan være vanskeligt at tjene penge på SMS og mobilt content, med vores eksisterende partner/samarbejdsform.

Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:41
Jeg kan anbefale mobilemarketing.dk - de har et hav af foreskellige muligheder, flinke mennesker og nogle rigtig gode priser.

Tag eventuelt fat i Lars-bo og hils fra mig, så er jeg sikker på I kan finde ud af noget.

Mobilemarketing.dk

Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 19:51
Hej Mikkel

Tak for linket. Jeg kigger videre på det - det ser umiddelbart interessant ud.

Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 19:54
...var ellers lige ved at tro at ingen kunne sige noget til dette emne.

Så godt der kom en henvisning. Takker :)

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 18:46
Jeg har gode erfaringer med stadel.dk - du kan få egen gateway og mediekode for 3000 kr i oprettelse, derefter 100 kr i måneden.

Men så tager de en rimelig stor del af det beløb, du tjener. (En lille smule over 50%) - men det gør de vidst de fleste steder :) (det er ikke noget jeg har undersøgt til bunds, da det ikke betyder mange ekstra kroner for mig)

Kan du "nøjedes" med, at du ikke har din egen mediekode, og i øvrigt heller ikke gateway, så tilbyder de det, der hedder "SMSx". Det er gratis i 14 dage, og det er faktisk et spændende koncept. Det koster kun 25 kr i måneden, som i øvrigt bare trækkes fra din indtjening. I øvrigt er der hurtig support, dog specielt tidligt på dagen

Ellers er der www.acomma.com, som er virkelig kvalitet. - det er da mit indtryk!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 19:35
tak for henvisningerne, Mattias

jeg kigger på det...

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 09:39
Jeg har rigtig gode erfaringer med Unwire - de virker meget professionelle. :)
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 21:11
hej David og tak for din henvisning.

Hvilke af deres services har du brugt ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)