Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger bogholder 2 - 3 dage om måneden i Holbæk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en bogholder - momsregistreret - der kan hjælpe med bogføring af vores regnskab.


Vi sidder i Holbæk, og det vil være her du skal lave bogholderiet.

Det er baseret på

- Finans delen
- Debitor styring
- Kreditor bogholderi
- Årsafslutning

Vi benytter Summasummarum Enterprise.

Dagene / timerne kan varirer, men jeg foretrækker en fast aftale, som så ind i mellem kan rykkes efter dit og vores behov.

Jeg ser frem til at hører fra dig.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Cuno:

Jeg søger en bogholder - momsregistreret - der kan hjælpe med bogføring af vores regnskab.


Vi sidder i Holbæk, og det vil være her du skal lave bogholderiet.

Det er baseret på

- Finans delen
- Debitor styring
- Kreditor bogholderi
- Årsafslutning

Vi benytter Summasummarum Enterprise.

Dagene / timerne kan varirer, men jeg foretrækker en fast aftale, som så ind i mellem kan rykkes efter dit og vores behov.

Jeg ser frem til at hører fra dig.

Hej Thomas.

Lyder lige som noget for mig - men Holbæk er sgu langt væk - kan du ikke samle sammen til en måned af gangen som jeg så kigger forbi og ordner i et ryk?

Derudover vil det selvfølgelig kræve at arbejdstidspunktet placeres efter det optimale rejsetidspunkt, trafikmæssigt.

VH Jørgen Olsen

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

tak for tilbuddet, men det er ikke det jeg søger.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være en opgave for Susanne K. eller Anne (Danica Consult herindefra. Det vil  også være en køretur for dem men prøv at tal med dem. 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Hvad med at undersøge mulighederne hos nogle af de mindre revisionsfirmaer i nærområdet? Du har jo penslet det ud du gerne vil have, så er det jo op til folk at bide på.

Jeg har selv arbejdet på et af de små kontorer i Stenløse centret, og der er det ikke unormalt at en af bogholderne er ude hos kunderne nogle dage hver måned.

vh. Chr

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ofte er det også der revisoreleverne starter hvorved man kan holde bogføringspriserne nede. Men de fleste revisionsfirmaer, også de mindre, er faktisk helst gerne fri for bogføringsopgaven og har ikke egentlige bogholdere tilknyttet. De udliciterer den helst, forudsat at det produkt de får er brugbart.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Skattekonsulenterne:

Ofte er det også der revisoreleverne starter hvorved man kan holde bogføringspriserne nede. Men de fleste revisionsfirmaer, også de mindre, er faktisk helst gerne fri for bogføringsopgaven og har ikke egentlige bogholdere tilknyttet. De udliciterer den helst, forudsat at det produkt de får er brugbart.

Hej Bent.

Jeg ved godt det er lidt offtopic, men jeg vil lige fortælle dig at du tager godt og grundigt fejl.

Ellers må du gerne forklare mig hvorfor jeg skal ud i marken og have fat i slutkunder i stedet for at kunne agere underleverandør for revisionsfirmaer - som det egentlig var essensen i min forretningsplan. Dét set i lyset af at jeg til enhver tid kan gå ud og få et fast fuldtidsjob hos et revisionsfirma som bogholder. Det er simpelthen fordi de hellere vil have ansatte bogholdere - du skal lede længe efter en revisor der outsourcer sit bogholderi.

Jeg klager ikke - jeg tager situationen med et smil og lærer meget mere på den her måde - men du tager fejl når du udtaler dig generelt selvom du måske har kontakt til et par revisionsfirmaer der har det som du beskriver.

Venlige hilsner

Jørgen Olsen

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger ikke at det er sådan alle steder Jørgen men jeg kender efterhånden - efter 16 år i branchen - revisionsfirmaerne ganske godt. Det er da rigtigt at et firma som Deloitte gerne vil favne det hele, herunder bogføring men kunderne kommer også til at betale for det. Big Smile Enkelte af mine "revisionsfirmaer" har 1-2 freelancebogholdere tilknyttet som arbejder der 1-2 dage om ugen men de er ikke ansatte i firmaet. Men hvor mange revisionsfirmaer har du egentlig selv arbejdet i Jørgen. Det kunne måske også have noget med det, at gøre.    

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger ikke at det er sådan alle steder Jørgen men jeg kender efterhånden - efter 16 år i branchen - revisionsfirmaerne ganske godt. Det er da rigtigt at et firma som Deloitte gerne vil favne det hele, herunder bogføring men kunderne kommer også til at betale for det. Big Smile Enkelte af mine "revisionsfirmaer" har 1-2 freelancebogholdere tilknyttet som arbejder der 1-2 dage om ugen men de er ikke ansatte i firmaet. Et andet af firmaerne udbyder bogføringssystemer til kunder mv. men det er heller ikke det samme. Derimod vil det enkelte firma naturligvis foretrække at have et samarbejde med bestemte bogholdere fordi de herved lærer hinandens arbejdsgange m.v.

Men hvor mange revisionsfirmaer har du egentlig selv arbejdet i Jørgen. Det kunne måske også have noget med det, at gøre.

Ved nærmere eftertanke så kender jeg faktisk en bogholder oppe i Holbæk (Gundestrup) som jeg har talt med et par gange men kender hende ikke indgående.     

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg bor i Hvalsø, og kan ligeledes hjælpe dig med opgaven. Timeprisen er 315,00 kr. pr. time.

Mvh

Brian Damm

BK-Regnskab

Merianhaven 16

4330 Hvalsø

Tlf.: 43 45 89 98

Mobil: 22 90 99 11

e-mail: brian.damm@bk-regnskab.dk

www.bk-regnskab.dk

 

 

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)