Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.. jeg har et super godt koncept. problemet er jeg er desværre ikke så god til at lave forretningsplaner som jeg er til at sælge det mundligt. er der nogen der har lyst til at hjælpe mig evt. med at få det på papir? der kan jo forhandles en pris for dette eller måske endda noget større da dette er alt afgørende for at det bliver sat igang. jeg er ny til dette her men er en haj med mine ideer. søger noget proffesionelt hjælp. :)

som overskriften siger søger jeg også en investor til dette koncept. kunne man finde en der kunne være interesseret i at høre nærmere og måske endda klare begge problemerne (forretningsplanen/økonomien) ville dette jo ikke være helt skidt.

rigtig god aften.

Emil Tarding

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59

Emil Tarding:
jeg har et super godt koncept.

Det er rimelig vigtigt at du beskriver hvilken branche dit koncept er inde for! Ellers har folk ikke en jordisk chance for at se om det er noget for dem. Giv folk en appetitvækker, så skal du nok få svar fra nogle venlige sjæle. Men det kræver at du ligger nogle brødkrummer ud....

Fra Vester Hornum
Tilmeldt 4. Mar 09
Skrevet kl. 08:31

Som lars skriver vil det sparre dig og andre meget tid hvis du kan specifisere det noget mere hvad der er du har i tankerne, hvad det hele handler om. Så skal der ikke stilles en masse spørgsmål inden man kommer til sagen.

Med venlig hilsen / Best Regards 

Jimmy Rabøl Jørgensen.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emil

Hvis du er en haj med ideer, vil jeg da gerne invitere dig/gøre dig opmærksom på gruppen "Forretnigsideer til salg". Jeg har selv ideer på tegnebrættet, men ikke tiden til at udføre dem. Derfor har jeg oprettet gruppen i et forsøg på at få noget ud af mine ideer.

Fra Søborg
Tilmeldt 6. Mar 09
Skrevet kl. 14:03

det kunne være rigtigt fedt :) det var da super smart at lave sådan en gruppe... tak for invitationen.. hvordan melder jeg mig ind så?

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 17:34
Fra Søborg
Tilmeldt 6. Mar 09
Skrevet kl. 11:55

Jamen hele konceptet er bygget op omkring klimaforandringerne. Det handler om at vi via en website har et samlet mødested for alle virksomheder der kan markedsføre sig miljøvenligt. eksempelvis jordvarme,varmepumper,solvceller osv. jeg har undersøgt markedet og kontaktet forskellige "kunder" der alle viser stor interesse. ved at bruge en ny "søgeportal" kun for grønne produkter behøver kunderne ikke ligge store steder som eniro.dk imellem en masse andre kunder som beskæftiger sig med andre ting og dog alligevel ligger i samme faggrupper. det vil gøre at man heller ikke skal bruge hele sin omsætning på en reklameplads, hvor du unødvendigt skal betale højere end folk der slet ikke har de samme produkter. for at gøre lidt mere ud af konceptet er min ide at man hvert år invistere i nytænkning.

det var lidt om hvad ideen gik ud på. men der er meget meget mere endnu. det kommer vi til.

Mvh Emil

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:58

Det lyder som en rigtig god ide. Jeg kan især se ideen hvis man skal have renoveret hus eller bygget nyt så kan man holde sig på den "grønne gren" med sitet og derved have et overblik over hvem der kan levere...

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 19:46

Hej Emil

Det lyder som et spændende projekt og en fin niche. Held og lykke med det.

Og velkommen som medlem i "Forretningsideer til salg"!

Fra Søborg
Tilmeldt 6. Mar 09
Skrevet kl. 22:51

Jeg er rigtig glad for opbakningen. jeg vil kæmpe min kamp for at realisere det :) tusind tak for inputten!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)