Når man ser den aggressive og nedladende fremtoning som www.ewebdesign.dk har i dette indlæg, er det bare een faktor der gør at jeg ikke ville vælge ewebdesign.dk som leverandør.
Den manglende forståelse for almindelig pli som ewebdesign udviser ved simpelthen at ignorere indholdet i trådens emne og bare fyre, ikke bare een, men to reklamer af, er den anden faktor.
Disse to ting sammenholdt med :
1. Den manglende evne ewebdesign har til at kunne formulere sig på almindeligt dansk.
2. De er ikke i stand til at kunne bøje verber korrekt i tid og person.
3 Der er adskillige forekomster af forkete orddelinger
, gør jo at man nok ville se sig om efter andre muligheder.
Man kunne måske foranlediges til at tro at disse sproglige fejl var afledt af ewebdesigns tilsyneladende ophidsede tilstand, men jeg kan betro jer at de eksakt samme typer af fejl fremtræder på ewebdesigns hjemmeside, hvor der desuden også optræder forkert brug af fælleskøn og intetkøn.
Når man markedsfører sig som "en full service marketingbureau der har eksisterede i 5 år" kunne man i det mindste få læst korrektur på indholdet af sin hjemmeside, og måske prøve at undgå at optræde uheldigt og udstille sig selv på den måde. Det kunne jo tænkes at der var potentielle kunder her på Amino - og for den sags skyld Google, der var min indgangsvinkel til denne tråd. Marketing er andet end grafisk design.
Jeg registrerede mig udelukkende for at kunne svare på dette indlæg, idet jeg har svært ved ikke at kommentere åbenlyse tåbeligheder, hvilket jeg beklager.
Så kære Leo, tænk lidt over din fremtoning. Jeg går ud fra at du er håbefuld iværksætter der brænder for at få dine idéer ud over disken.
Du ønskes alt det bedste...