Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping - Liste over danske firmaer der tilbyder dropshipping.

Side 2 ud af 13 (128 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Pixmania dropshipper også..

http://www.pixmania-pro.co.uk

Har ikke selv brugt dem, men har generelt hørt at deres priser ikke er voldsomt billige (men så'n er det jo tit med dropshipping).

(og så er det ikke dansk, men derfor kunne man jo godt lave en dansk webshop)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 09:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er da flere af de "store" der benytter sig af dropshipping og sidst vi købte noget hos Happii kom pakken heller ikke fra dem selv....men derimod fra dangaard-collections.com

Dropshipping kan også være en god måde at afprøve nye produkter på, hvis man har trafik i forvejen.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 09:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi tilbyder også dropshipping

Vi har egen polsk barne/kombivognsproduktion og leverer frit i hele Danmark og Sverige

se mere på www.el-let.dk

mvh

Henning Clausen

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Beerfingers:

Hej

Vi tilbyder også dropshipping

Vi har egen polsk barne/kombivognsproduktion og leverer frit i hele Danmark og Sverige

se mere på www.el-let.dk

mvh

Henning Clausen

  

Hej Henning

Det er godt at se at du/I har fået mere gang i el-let.dk - men jeg savner lidt en elektrisk barnevogn. Er det ikke oplagt til alle de nye mødre?

Hilsen Morten

 

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 12:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak, ja der er begyndt at komme godt gang i den, nu håber jeg bare på at finde nogle gode forhandlere der vil sælge vores produkter, jeg har lige været på rundtur i danmark for at etablere forhandlere af bl.a 4 hjulede scootere, sækkevogne mm. og det gik egentlig også godt nok, men krisen gør folk forsigtige, desværre

Den elektriske barnevogn har vi allerede, men sælger den kun til dagpleje institutioner

grunden til dette er at de bliver for dyre for private, desværre

dit andet spørgsmål tager vi lige på pb

mv

Henning

 

 

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 12:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er lige en liste over produkter vi tilbyder dropshipping på..

barne/kombivogne  ( egen produktion )

el-cykler

el-sækkevogne ( egen produktion )

3/4 hjulede el-scootere

katafalker ( egen produktion )

kistetrækkere  ( egen produktion )

snacks ( egen produktion )

 

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 08:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

har generelt hørt at deres priser ikke er voldsomt billige (men så'n er det jo tit med dropshipping).

Så burde du virkelig sætte dig ind i markedet.

Jeg har igennem udenlandske wholesale/dropship virksomheder erfaret, at der faktisk selv efter told og moms er en ret god avance.

 

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:
Så burde du virkelig sætte dig ind i markedet.

Hejsa... prøv lige at læse mit indlæg igen. Det var ikke dropshipping generelt, pris hentydningen var ang. PixManias dropshipping service. Mit udsagn bygger på flere indlæg på http://dropshipforum.co.uk/

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 12:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Lindgren:

Hejsa... prøv lige at læse mit indlæg igen.

Det gør jeg gerne og jeg lægger specielt mærke til både din () og formuleringen :

(men så'n er det jo tit med dropshipping).

Du skriver noget om en bestemt, men samtidig generaliserer du hele branchen, så den kan simpelthen ikke forstås anderledes og når du samtidig ikke selv har erfaring med dropshipping, men bygger det på andres udsagn, ser jeg såmænd intet forkert i det jeg skriver.

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:
Du skriver noget om en bestemt, men samtidig generaliserer du hele branchen, så den kan simpelthen ikke forstås anderledes og når du samtidig ikke selv har erfaring med dropshipping, men bygger det på andres udsagn, ser jeg såmænd intet forkert i det jeg skriver.

Jamen det må du da så sandelig undskylde mange gange... Tillad mig at omformulere...

Dropshipping har tit ret lave indtjenings margins ift hvis du har mulighed for at købe et større parti. Lige mht PixMania så er vi jo ovre i IT branchen og her er margins jo ret pressede i forvejen, og måske ikke lige det marked jeg ville gå ind på som nybegynder på området. Hvis vi ser ud over produkter som typisk kan findes på edbpriser, er det ikke unormalt med en 30% fortjeneste.

Jeg har ikke selv dropshippet nej, men har det sidste halve år ledt meget efter en dropshipper indenfor en forholdsvis snæver niche. Desværre har jeg ikke været tilfreds med dem jeg har fundet, men har altså brugt en del tid på at researche dette.

Side 2 ud af 13 (128 indlæg)