Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af DHL fragtfirma

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Er der nogen herinde som bruger DHL til deres postforsendelser?

Vi bruger normalt Postdanmarks webpack til små pakker, og synes egentligt, vi har fine priser dér..
Men nu har vi fået et tilbud fra DHL hvor priserne er laaangt under - Selv omde stadig vil blive leveret med posten som tidligere, vi skal bare aflevere dem på posthuset som vi plejer. Er der noget jeg har overset?
Hvis du bruger DHL, må du meget gerne lige skrive om du er tilfreds og hvad du evt. er/ikke er tilfreds med.
På forhånd tak :-)

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 23:44

Hey jakodan.

Dhl har en samarbejds aftale med posten om at distribuere deres gods, mener det er europack produktet.

Problemet med dhl ( da jeg kørte for dem ), var at var privat kunden ikke hjemme i første hug, kunne der gå op til 5 dage før pakken kom ud igen, der var servicen desværre for ringe.

Nu går jeg ud fra at du mest sender til virksomheder i en eller anden form, og derfor burde det give gode muligheder for billig fragt

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 14:03

Hej Christian,

Den person jeg talte med sagde, at det det helt almindelige postbud der kørte ud med pakkerne, så man kunenhente dem på posthuset, hvis man ikke var hjemme.. men det skal jeg da lige tjekke op på!
Vi sender selvfølgelig stort set kun til erhverv - men da vi har mange webshops som kunder, er der en del af disse som har webshoppen hjemme fra og der er måske ikke altid nogen på adressen.

Men tak for info :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:34

Hej

Jeg kender ikke DHL, bruger selv Post Danmark til Øvrige Danmark, og privat firma til Sjælland, og de er også langt billigere end Post Danmark. Foreløbig uden problemer - da jeg er ny, checker jeg telefonisk alle forsendelser, og som sagt ingen problemer. De afhenter pakkerne hjemme hos mig, så endnu en fordel. Du kan da prøve at kontakte dem også; AB-TRANSPORT , tel. 21440303

Mange hilsner

jesper

www.sliknet.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:09

Hmm.. er det til pakker, du bruger transportfirmaet?
Det er bare lidt upraktisk hvis folk ikke er hjemme når de kommer - og for at være helt ærlig tvivler jeg på at et alm. fragtfirma kan gøre pakke-post billigere end posten og det tilbud jeg har fået fra dhl, ikke til samme kvalitet i hvertfald.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:21

Hej

Ja det er til pakker, og fungerer til private således at kunden angiver tidspunkt for hvornår på dagen de ønsker levering 0800-1100 , 1100-1400  osv. så som sagt ingen problemer hidtil.

Mine pakker ligger for det meste i den lave ende ( op til 10 kg ) , og specielt her er de langt billigere end P.D. Eneste problem for mig er at de kun dækker Sjælland.

mvh

Jesper

www.silknet.dk

tel. 25614614

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:27

hej Jesper, det lyder meget smart, at de selv kan vælge leveringstidspunktet - men nu er det jo primært erhvervspakker vi sender, selv om mange af dem leveres på en privatadresse. Jeg tror ikke de kan være med på prisen her..
Fx. er prisen fra dhl under 20 kr. for en pakke op til 5 kilo.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:28

Hej igen

Nej de priser kan de ikke være med på.  Det lyder da også vildt billigt iforhold til mange andre.

MVH

Jesper

sliknet.dk

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 00:15
Ja. Jeg har tidligere set prisr fra DHL på ca. 20 kr. for erhvervspakekr 0 - 5 kg. forudsætningen er dog normalt, pakkerne sendes på samme måde som Bulksplit, hvor der skal være en opdeling i postnummer m.m.

Jeg har også hørt om forsendelser hvor man sendte 4 kll. og man om mandagen leverede 2 pkk. og efterfølgende om torsdagen leverede yderligere 2 pkk. fordi at man skulle fylde bilen op inden man kørte tilbage til posten med pakkerne efter at DHL havde sorteret pakkerne. Kan du leve med en levering om mandagen og efterfølgende om torsdagen.. jeg kunne ikke - selvom jeg kunne spare 10 kr.
Systemet er at DHL modtager pakkerne fra Posten, skal selv sortere pakkerne og levere dem tilbage til posten igen...men hvis man ikke har pakker nok den ene dag, lader man efter min kilde pakkerne ligge på terminalen til næste dag indtil man har pakker nok.. min kilde arbejder indenfor postdanmark i reklamationsafd.
Kun til info. - men beslutningen er jo jeres.. jeg ville nu  beholde mine erhvervspakker hos Posten eller  bruge GLS:.
Hej
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:55

Jeg har ikke selv brugt DHL til forsendelser, men jeg har som kunde modtaget pakker fra flere som bruger DHL. Og jeg kan kun sige at jeg har været meget tilfreds med deres service.

- Thomas

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)