Det er vel lige tidligt nok at hænge en mand ud her på forummet. Det er trods alt muligt, at der er sket en fejl i overførslen.
Det kan naturligvis også skyldes, at han uventet løb tør for penge for denne måned, hvilket ikke er en god undskyldning - men stadigvæk ingen grund til at ødelægge mandens rygte.
Syntes ikke den holder. har oplevet kunder som efter laaaaaaaaaaaangtid stadig har undskyldninger for hvorfor de endnu ikke liiiiiiige har fået betalt. Den holder ikke. Hvis ikke aftalen bliver overhold, okay så giver man en lille chance ( hvis man er flink) overholdes det ikke så er det på med grovfilen. Så er den ikke længre.
Jeg er helt enig, men naar vedkommende bliver ved med at sige at jeg burde have pengene nu, er der jo ikke saa meget at goere. Dog vil jeg lige give ham nogle dage endnu, saa han lige faar chancen for at dobbeltchecke.
Jeg vil da gerne vide hvem det er.. Måske kunne det ovenikøbet være en af de kunder som også skylder mig penge ( har også en som er aktiv her ). Du kan da evt skrive en mail til mig hvis det er?
Men Min mening er, du har givet chancer. Inkasso er det næste skridt.
Jimmy. Jeg er nok enig med dig. Kunder der bliver ved og ved at undskylde har jeg INGEN respekt for. Disse kunder faar det ogsaa paa den haarde maade, dog er jeg ingen ond mand og giver min kunde en chance til mandag til at bevise sig uskyld.
Det er fair nok og helt op til sig selv. Man ta' og vær tro imod dig selv så, og gør som du har tænkt uanset hvilken undskyldning har evt har næstegang. For nogle bliver bare ved og ved.
Jeg synes, at det er ærgeligt, at du kommer til at side med lorten.
Fortæl ham hvordan landet ligger - du er nød til, at have en bekræftelse på betalingen inden d. xx. Ellers ser du dig nødsaget til, at få ordnet betalingen på en anden måde.
Jeg vil blot lige erindre om Martins holdning til det med at hænge folk ud på Amino - og helt i tråd med min egen holdning:
Det er dårlig skik og bør holdes langt væk fra et debatforum om iværksætteri.
Der er mange andre måder at gøre tingene på og jeg ville da ikke selv være bleg for at lave en toptunet "udstille synderen" hjemmeside med høj Google ranking og alt det der, hvis det var det. Men misbrug ikke Amino til det - det er siden simpelthen for god til.
Siden er fyldt med tuderi og advarsler i forevejen.. Denne situation er ikke anderledes end de mange andre..
Kunden har ikke overholdt sin del af aftalen, og som Jimmy R siger så fint, så er det tid til en tur med grovfilen.. Specielt når kunden er aktiv herinde, vil det muligvis ramme hans forretninger hvis man gjorde opmærksom på det herinde. Det vil give kunden endnu en god grund til at få overført de penge i en fandens fart..
Mine holdninger er måske lidt hårde, men du kan hverken drive virksomhed eller betaler regninger med at være flink og "lige lad den gå denne gang"... Kreditorerne er sku ligeglade og derfor burde topicstarter også..
Sidste mulighed er evt. at få rockerne til at klippe et par fingre af kunden
Business is tough. If you can't handle it - then quit..