Jeg vil bare sige at det altid er brænd ireterrende når man ikke får sine penge. Og min mening er uanset beløb størrelse så kør den hele vejen. Rykker, inkasso osv. Der findes inkasso som vil "rive" dine penge ind gratis ( gratis for dig ).
Send ham faktura med rykker, 2 stk med 10 dages betalingsfrist. Derefter 3 rykkerfaktura hvor du gør opmærksom på at det går til Inkasso uden yderliger varsel hvis betalingsfristen ikke overholdes. Hvor der vil tilkomme yderliger omkostninger og gebyr for han regning
Der skal rykkes 2 gange med x antal dage mellem hver, før man sender den 3. med trussel om inkasso
mvh
Det er en udbredt misforståelse at der skal sendes 3 rykkere før Skyldner kan sendes til indkasso. Der findes intet lovkrav mht antal rykkere der skal fremsendes før en evt. inkasso.
De kræver kun at der er nogle regler der er overholdt. Det de tjener er på de gebyr osv de ligger på regningen og det er skyldneren der kommer til at betale dem. Prøv at google det lidt
Ja. Det er ogsaa det jeg er skeptisk overfor. Hvis han ikke betaler mig, betyder det, at jeg ikke er den foerste og ikke den sidste, og derfor vil jeg da gerne advare alle mod hans "forretnings"-metoder, men jeg vil gerne give ham chancen for at checke det hele paa mandag.