Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lille UPDATE herfra MILLA-PETIT ;)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pia

Jeg vil også lige ønske tillykke med successen. Det er så dejligt at læse om når det går godt, det er jo det vi alle håber på.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 12:53
Dato: 7/16/2006 9:03:53 AM Forfatter: Jesper Skov Hej... Først og fremmest tillykke med succesen - det ser bare rigtig godt ud.

Men jeg har da også lidt til hjemmesiden. Først og fremmest syntes jeg at du virkelig skal kigge lidt efter orginalen til top-grafikken, da det paint-tegnede, som skallerer ikke ser helt så kønt ud. Udover det syntes jeg at du skal ændre din røde link-farver til #400000 - det det vil passe bedre til siden.

Jeg lagde også mærke til at dine billede på forsiden skallerede, derfor har jeg lige lavet de to billeder om - så de passer i den størrelse du bruger dem i.. Så bare erstat de nedenstående billeder, med dem du har på forsiden nu.

Hej Jesper :)

Jeg er virkelig glad for både kritikken og din hjælp!

Mange Tak for hjælpen til billederne...du har helt ret :)

Jeg har nu erstattet forside billederne med dine...og hvilken forskel!

Nu skal jeg så lige spørge dig, hvorfor mine billeder skallerer?

Jeg bruger PSP - og det er da ellers et OK program...er det ikke?

Kan det være der, hvor jeg ligger billederne op...og henter dem igen?

Hmmm...var det vrøvlet? ;)

Linkfarven...du har også helt ret...jeg har også forsøgt netop den farve, som du foreslår...

men så sker der ting og sager?

Prøv bare at se...linkfarveen ændrer sig kun på 3 af links'' ene???

Topgrafikken...jamen jeg må endnu engang give dig medhold ;)

Det er ikke så pænt med det logo...i Paint...men jeg aner ikke, hvordan jeg får det ændret??? 

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 12:55
Dato: 7/16/2006 11:03:04 AM Forfatter: Lene Thorsager
Hej Pia

Jeg vil også lige ønske tillykke med successen. Det er så dejligt at læse om når det går godt, det er jo det vi alle håber på.

Hilsen

Tak Lene :)

Ja...det er det vi alle håber på!

Men der er endnu lang vej...det går godt...men det skulle jo også gerne holde ;)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:17
Hej - det var jeg da glad for at du kunne bruge. Jeg kan se at du har fået linkfarven til at virke alle steder, her ser det hvertfald fint ud.

PSP er skam også et ganske fint program, og det har ikke noget med det at gøre. Det er fordi at du lavede billederne for store, og derefter skallerede dem ned på hjemmesiden. Gør man det - så vil billedet altid blive lidt hakket. Du skal isstedet fremover lave billederne i den størrelse som du skal bruge på hjemmesiden, så er du fri for at skallere dem.

Håber et kunne bruges - og mht. topgrafikken så skal du nok have originalen for at kunne lave det godt igen. Du kan tilføje mig på msn: jesperskov@msn.com , hvis du altså bruger det - så kan jeg evt. hjælpe dig

// Jesper Skov

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 13:37
Det kan jeg helt sikkert, Jesper :)

Vedr. linkfarven...hmmm...hos mig kan jeg kun se, at den har ændret sig på 5 af links'' ene???

...og det selvom jeg har opdateret siden...lukket den...og åbnet den igen...hos mig er de stadig røde?

OK...er nu også ret glad for PSP...d.v.s., at det er mit kamera, som jeg skal indstille til at tage mindre billeder?

Jesper du får lige en anmodning fra mig på MSN ;)

...og igen...Tak for hjælpen!

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:58
Dato: 7/16/2006 1:36:32 PM
Forfatter: MILLA-PETIT

...Vedr. linkfarven...hmmm...hos mig kan jeg kun se, at den har ændret sig på 5 af links'' ene???

...og det selvom jeg har opdateret siden...lukket den...og åbnet den igen...hos mig er de stadig røde?

- Det er fordi at hover farven stadig er rød. Linksne er røde når man har besøgt siden. .. Du skal bare lave så det både er hover og visited, som er den farve jeg skrev tidligere.

Dato: 7/16/2006 1:36:32 PM
Forfatter: MILLA-PETIT
....d.v.s., at det er mit kamera, som jeg skal indstille til at tage mindre billeder?

- Nej, det er det ikke - du skal bare i psp gøre billedet mindre, så det passer ind til din side. Det du har nu på forsiden er fx. 361x303 pixels - så skal du bare oprette et ny "dokument" i psp, og give den, den størrelse. Så sætter du abre billedet ind og laver det så det passer i størrelse.

// Jesper Skov

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 18:25
Dato: 7/16/2006 1:58:07 PM Forfatter: Jesper Skov
Dato: 7/16/2006 1:36:32 PM Forfatter: MILLA-PETIT

...Vedr. linkfarven...hmmm...hos mig kan jeg kun se, at den har ændret sig på 5 af links' ene???

- Det er fordi at hover farven stadig er rød. Linksne er røde når man har besøgt siden. .. Du skal bare lave så det både er hover og visited, som er den farve jeg skrev tidligere.
Tak Jesper...så blev DET også lige rettet her :)

Dato: 7/16/2006 1:36:32 PM Forfatter: MILLA-PETIT
....d.v.s., at det er mit kamera, som jeg skal indstille til at tage mindre billeder?

- Nej, det er det ikke - du skal bare i psp gøre billedet mindre, så det passer ind til din side. Det du har nu på forsiden er fx. 361x303 pixels - så skal du bare oprette et ny 'dokument' i psp, og give den, den størrelse. Så sætter du abre billedet ind og laver det så det passer i størrelse.

AHA...sådan ;) man må lære, så længe man lever

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:43
Ja - man skulle jo helst gerne lære så længe man lever, ellers er det begrænset hvor langt man kommer.. Men syntes siden ser godt ud nu ;-)

// Jesper Skov

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 18:45
med din hjælp ;)

Bortset fra det genstridige logo  som jeg ikke har på plads endnu

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)