Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lille UPDATE herfra MILLA-PETIT ;)

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
:-p Ja stylesheets kan godt være lidt drilske en gang imellem. Dog synes jeg ikke du skal lave om på bjælker. Det er faktisk "blot" denne fil:

Hvor jeg synes du skal lave logoet lidt lysere. Hvis du har original filen, så kan jeg sagtens gøre det for dig. 

Tilføjelse : undskyld jeg lige rodede lidt i din kode på siden - håber ikke det gør noget.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:00
Det er skam ikke "uprofessionelt" at benytte stylesheets, faktisk er det et rigtig brugbart værktøj som en professionel også vil gøre brug af.

En anden ting der irreterede mig en smule er de mange klik man skal trykke for at komme til én vare.

F.eks. for at se

Festkjoler fra Caremell

Skal man igennem

Mærker Baby

Caramell

Festkjoler

Og så kommer den først.

Ved ikke om det er muligt at lave struktur osv. om i Scannet (tror jeg det er) shop løsning, men det er rigtig mange klik for at se én vare.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 10:11
Dato: 7/14/2006 9:54:18 AM Forfatter: cygnet
:-p Ja stylesheets kan godt være lidt drilske en gang imellem. Dog synes jeg ikke du skal lave om på bjælker. Det er faktisk ''blot'' denne fil:

Hvor jeg synes du skal lave logoet lidt lysere. Hvis du har original filen, så kan jeg sagtens gøre det for dig.

Tilføjelse : undskyld jeg lige rodede lidt i din kode på siden - håber ikke det gør noget.

Hmmm...jeg ved ikke, hvordan jeg får fat i den fil???

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 10:16
Dato: 7/14/2006 10:00:27 AM Forfatter: cygnet
Det er skam ikke ''uprofessionelt'' at benytte stylesheets, faktisk er det et rigtig brugbart værktøj som en professionel også vil gøre brug af.

En anden ting der irreterede mig en smule er de mange klik man skal trykke for at komme til én vare.

F.eks. for at se

Festkjoler fra Caremell

Skal man igennem

Mærker Baby

Caramell

Festkjoler

Og så kommer den først.

Ved ikke om det er muligt at lave struktur osv. om i Scannet (tror jeg det er) shop løsning, men det er rigtig mange klik for at se én vare.

Ja...det ved jeg...derfor kan man også gå ind under NYHEDER i menuen foroven...og så kommer man direkte ind til alle varer måned for måned...

Eller PIGERNES skuffer eller DRENGENES skuffer...og så kategorien...

Her er klikstrukturen ikke mere end 2 klik

Strukturen kan godt ændres i Scannets butiksløsning...jeg har selv opbygget min butiks struktur...

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:18
Ved ikke lige hvilken af filerne som jeg har omtalt du hentyder til.

Min selve gif-filen, altså den du bruger på nettet, burde du kunne finde via et mediearkiv, der ligger inde under design eller lign. i det administrationsmodul.

Original filen kunne jeg forstille mig ender på .psd. altså Photoshop format. Hvis du har fået en webdesigner til at lave siden, er det ikke sikkert du selv har denne fil, men han burde kunne fremsende den, ellers kan du jo også blot bede ham og lave denne rettelse.

Den sidst nævnte fil er nødvendig for at kunne lave rettelsen, hvis altså ikke du har logoet i et vektor format.

Er vist i dette indlæg kommet til at snakke lidt sort, håber du kan få lidt ud af.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 10:29
Dato: 7/14/2006 10:18:20 AM Forfatter: cygnet
Ved ikke lige hvilken af filerne som jeg har omtalt du hentyder til.

Min selve gif-filen, altså den du bruger på nettet, burde du kunne finde via et mediearkiv, der ligger inde under design eller lign. i det administrationsmodul.

Original filen kunne jeg forstille mig ender på .psd. altså Photoshop format. Hvis du har fået en webdesigner til at lave siden, er det ikke sikkert du selv har denne fil, men han burde kunne fremsende den, ellers kan du jo også blot bede ham og lave denne rettelse.

Den sidst nævnte fil er nødvendig for at kunne lave rettelsen, hvis altså ikke du har logoet i et vektor format.

Er vist i dette indlæg kommet til at snakke lidt sort, håber du kan få lidt ud af.

Det var originalfilen jeg mente...som du først nævnte...

Jeg har selv lavet butikken...d.v.s. ud fra StyleSheetet, som er tomt, når du starter...men hvis det er det Logo med krusedullerne du mener...så er det et indbygget i StyleSheetet...ikke mit eget...

Undskyld...jeg misforstod vist i første omgang

Ovenstående er bestemt også en god grund til, at jeg drømmer om et andet udseende på butikken...

Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 18:59
Hej

Jeg bruger selv Webshop fra Scannet.

Hvis du vil have gif filen, går du bare ind på din hjemmeside, stiller muse markøren i billedet du vil have. Højer klikker og vælger gem baggrund som...

Nu kan du redigere den i et tegneprogram. Jeg brugte paint, der følger med windows.

Bagefter går du ind på Scannet admin siden.

Vælger stylesheet og det stylesheet du bruger.

Trykker rediger, vælger menuen toptabel og underpunktet tabel.

Der er der et punkt der hedder Baggrund, marker dette.

I billed (upload), trykker du upload, og vælger den fil du lige har redigeret.

Scannet support, er også en kanon hjælp.

Jeg har aldrig ventet mere end 10. min, fra jeg har afsendt mail til jeg modtog svar.

Håber du kunne forstå min besked.

Den virker måske lidt rodet/indviklet, men det virker

MVH

Henrik

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 22:25
Hej Henrik

Hehhhh nu har jeg leget lidt...efter dine anvisninger

Logoet har nu fået en anden farve.

Jeg brugte Paint, som du foreslog.

Mange Tak for din hjælp...den var slet ikke rodet...men lige til at gå til

Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:43
Jamen du er velkommen.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:04
Hej... Først og fremmest tillykke med succesen - det ser bare rigtig godt ud.

Men jeg har da også lidt til hjemmesiden. Først og fremmest syntes jeg at du virkelig skal kigge lidt efter orginalen til top-grafikken, da det paint-tegnede, som skallerer ikke ser helt så kønt ud. Udover det syntes jeg at du skal ændre din røde link-farver til #400000 - det det vil passe bedre til siden.

Jeg lagde også mærke til at dine billede på forsiden skallerede, derfor har jeg lige lavet de to billeder om - så de passer i den størrelse du bruger dem i.. Så bare erstat de nedenstående billeder, med dem du har på forsiden nu.

// Jesper Skov

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)