Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det intuitivt?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der mon nogen der gider at tage et kig på forsiden af www.aaimport.dk 

Der er 3 billeder på forsiden. Hvert billede linker til hver deres varegruppe, som er henholdsvis A-bike, elektriske løbehjul og løbehjul med benzinmotor Men forstår man det?? Jeg gør, men jeg kigger jo også på skidtet hver dag.

Jeg håber der er nogen der gider at tage et kig, og melde tilbage.

Tak på forhånd Smile

Hilsen Morten

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:35

Hvis jeg var tilfældig bruger og ikke havde læst på forhånd, at hvert bilede linkede til en varegruppe, ville jeg formentlig bruge dine navigationslinks oppe til venstre til at komme videre.

Når der ikke står tekst direkte under billederne, forventer jeg egentlig ikke, at de linker til noget.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:41

Hej Frank.

Nej det var jo det jeg tænkte / frygtede. Så må jeg vist hellere gøre det lidt tydeligere!

Tak for hjælpen.

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 23:46

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Der er 3 billeder på forsiden. Hvert billede linker til hver deres varegruppe, som er henholdsvis A-bike, elektriske løbehjul og løbehjul med benzinmotor Men forstår man det?? Jeg gør, men jeg kigger jo også på skidtet hver dag.

Jeg forstod det ikke. Det ligner et gruppebillede og ikke en multiknap som den er. Måske 3 overskrifter kan lokke mere intuitivitet ind.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:50

Hej Benny

Ja det var også min umiddelbare tanke - at lave 3 overskrifter. Det prøver jeg lige :O)

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:03

Hej igen

Gider i kigge igen? Virker det bedre nu, eller har jeg ødelagt det rent visuelt? I så fald, så vil jeg elske et forslag til hvad der kan gøres bedre Smile

Med venlig hilsen

Morten

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:07

Det virker helt klar for mig lige nu. Er endda skåret en smule ud i pap med overskriften, men det skader heller ikke.

Det rent visuelle skal du nok ikke spørge mig om. Jeg er meget funktionelt mindet og har knap så meget sans for æstetik. Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:10

Frank Hellerup Madsen:
Jeg er meget funktionelt mindet og har knap så meget sans for æstetik

Det er vel også derfor vi er så afhængige af hunkønnet ik´? Så vi ikke går ud af døren med 2 forskellige sokker, og seler udenpå t-shirten Stick out tongue

Ej pjat til siden - tak fordi du kiggede igen. Jeg er rigtig glad for at det nu virker bedre rent praktisk. Det er trods alt vigtigere at det virker, end at det ser godt ud!

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 00:22

Nu fatter man af cursoren kan komme på arbejde dernede!

Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:19

Jeg fattede det første gang. Kunne dog ikke læse hvad der stod i info boksen når musen var over et løbehjul, pga gennemsigtigheden.

En anden ting jeg lagde mærke til var jeres banner i toppen. Efter min mening synes jeg ikke det er pænt, da resten af jeres side er rigtig flot. I skulle næsten investere i et nyt logo/banner til toppen. Det vil hjælpe meget.

Evt noget i denne stil:

http://peecee.dk/uploads/032009/powerboards.jpg

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)