Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det intuitivt?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Kaa:

Jeg fattede det første gang. Kunne dog ikke læse hvad der stod i info boksen når musen var over et løbehjul, pga gennemsigtigheden.

En anden ting jeg lagde mærke til var jeres banner i toppen. Efter min mening synes jeg ikke det er pænt, da resten af jeres side er rigtig flot. I skulle næsten investere i et nyt logo/banner til toppen. Det vil hjælpe meget.

Evt noget i denne stil:

http://peecee.dk/uploads/032009/powerboards.jpg

Hej Troels

Har du siddet og brugt lørdag aften på at lave det logo/banner? Det er da helt vildt - super flot :)

Nja vores nuværende er måske ikke det pæneste. Men det fungerede ok da shoppen / domænet var www.powerboards.dk - men nu hedder vi AAimport, og er ved at udvide sortimentet, så det skal fjernes helt og udskiftes med noget andet. Aner bare ikke hvad - det skal vel være en form for logo, men sådan et har vi ikke endnu, så det eneste alternativ er at vi skriver:

AAimport.dk
                            - Gør livet lettere

Men det er jo heller ikke super kreativt……..

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 01:30

Benny Thaibert | bit2b.dk:

Nu fatter man af cursoren kan komme på arbejde dernede!

Hej Benny

Det er nok bare fordi klokken er mange, men jeg er sgu sat af. Hvad mener du? Huh? Mener du at man nu godt kan se at man skal klikke på billederne?

Hilsen Morten

Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:54

Hehe

Ej brugte lige 2 min på det der.. Jamen du må sige til hvis du skal bruge noget grafisk arbejde. Logo, brevpapir og så videre. :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:01

Hej igen

Jamen vi skal da givetvis have lavet både logo, og designlinie. Men det er ikke noget vi går igang med før jeg har en bedre fornemmelse af hvad det er vi helt konkret vil have, og hvordan det skal se ud. Dvs. vi skal lige have opsat nogle kriterier først. Og så skal vi nok bede om tilbud herinde :)

Hilsen Morten

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 09:01

Hej Morten.

Nu bryder jeg mig ikke om alt for meget "narværk" på en webshop, så det at der pludselig sker en helt masse, bare fordi musen holdes hen over hver af de 3 billeder, har på mig en negativ effekt. Jeg synes, det virker forvirrrende.

Men ellers er det let forståelig, at hvert billede m. tilhørende tekst, giver adgang til de 3 forskellige varegrupper.

Desuden tror jeg, at hvis de 3 varegrupper fremstod tydeligt, som værende 3 forskellige, så behøvede du ikke at have en hjælpetekst.
Tydeligt kunne fx være, at der var 3 'kasser' med hvert sit billede og tekst med tilhørende link.
Den gule tekst ses altså ikke for godt på min skærm, men det kan jo være et lokalt fænomen.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)