Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skribenter søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

Jeg søger nogle reklamefolk, der har lyst til at bidrage med et bar gode artikler på min hjemmeside (se signatur).

Emnet finder vi i fælleskab, det skal dog være noget der er relateret til markedsføring i detailhandlen.

Jeg har selv tænkt på evt. en gennegang af hvad man signalerer med forskellig indhold i annoncer

Hvordan en annonce tager sig bedst ud, hvad skal man være opmærksom på og hvad skal man undgå

det var blot et par eksempler. :-) Men kom gerne selv med flere eksempler på fremragende emner :-)

Artiklen vil være til rådighed på vores hjemmeside for vores registrerede annoncører.

Vi tilbyder ikke betaling for artiklen, men i bunden af artiklen vil det fremgå hvem der har skrevet artiklen, samt et links til dennes hjemmeside. Så se det som en PR-mulighed :-)

Håber nogen har lyst til at bidrage :-)

MVH Mette

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 13:48
Hejsa!

Vil bare høre om der slet ikke er nogle der har mod på denne opgave??? :-)

Status er nu at vi er begyndt at have annoncer på vores side, og vi er da også begyndt at have besøgende.

Kom med et bud på hvad en artikkel kunne indeholde og hvad du kunne have lyst til at bidrage med... dit link vil ligge på vores side så længe artiklen er tilgængelig på siden :-)

På forhånd tak

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:05
Hej Mette,

Du kunne jo vende bøtten 180 grader. Hvilke annoncører har du fået, og dermed hvilke artikler vil du gerne have for at kunne skabe en vis relevans?

Hvis du eks. har en skobutik som annoncør, er det jo lidt vanskeligt at kæde det sammen med en artikel om modeltogbaner, synkronsvømning og lign. Hvis du kan fortælle lidt om de annoncører du har i folden, er det måske lettere for folket på Amino at byde ind på en artikel.

mvh Carsten

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 17:33
Hej Carsten!

Mange tak for dit indlæg. Du har jo helt ret! Lidt mere info skal i da have! :-)

Vi henvender os jo hovedsageligt til detailhandlen.
Vi forventer såmænd at få annoncører både inden for sko, bøger, slagter, textil og meget mere, så artiklen skal ikke henvende sig til en bestemt brance :-) Så det jeg egentligt er ude efter et hvordan en detailbutik optimerer sine annoncer og evt. valg af varer mest muligt, når de vælger hvilke varer de skal sætte i deres annoncer.

Jeg er klar over at det er et enormt bredt emne så det er oplagt med flere artikler. Vi kunne godt tænke os en ny artikel hver måned, og det absolut ikke en nødvendighed at det er den samme skribent, der må meget gerne være flere skribenter.

Her er et par emner jeg kunne forestille mig kunne være interessante (der sidder sikkert nogle der har mere forstand på dette end jeg.. så dette er blot nogle ideet til noget der sikkert kan beskrives meget bedre!)

Hvad skal man overveje når man udvælger varer til annoncer i forhold til indtjening, butikkens profil, hvad varen signalerer osv.
Inspiration til hvad man kan lave af forskellige annoncetyper, tilbudsannoncer, profilannoncer, informationsannonncer

Hvad betydning markedsføring og mangel på samme kan have for en butik

Hvordan man kombinerer markedsføring og laver en rød tråd i mellem butikken og markedsføringen

Det var et par af de tanker jeg selv har haft omkring artiklerne... Hvis der sidder andre derude med nogle gode forslag til artiker så smid endelig en kommentar! :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)