Hejsa! Jeg søger nogle reklamefolk, der har lyst til at bidrage med et bar gode artikler på min hjemmeside (se signatur). Emnet finder vi i fælleskab, det skal dog være noget der er relateret til markedsføring i detailhandlen. Jeg har selv tænkt på evt. en gennegang af hvad man signalerer med forskellig indhold i annoncer Hvordan en annonce tager sig bedst ud, hvad skal man være opmærksom på og hvad skal man undgå det var blot et par eksempler. :-) Men kom gerne selv med flere eksempler på fremragende emner :-) Artiklen vil være til rådighed på vores hjemmeside for vores registrerede annoncører. Vi tilbyder ikke betaling for artiklen, men i bunden af artiklen vil det fremgå hvem der har skrevet artiklen, samt et links til dennes hjemmeside. Så se det som en PR-mulighed :-) Håber nogen har lyst til at bidrage :-) MVH Mette |
Hejsa!
Vil bare høre om der slet ikke er nogle der har mod på denne opgave??? :-)
Status er nu at vi er begyndt at have annoncer på vores side, og vi er da også begyndt at have besøgende.
Kom med et bud på hvad en artikkel kunne indeholde og hvad du kunne have lyst til at bidrage med... dit link vil ligge på vores side så længe artiklen er tilgængelig på siden :-)
På forhånd tak