Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode hjemmesider til billige penge!!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Min kæreste har bedt mig skrive om hendes tilbud.

Hun laver hjemmesider, og er go til det!

En god hjemmeside til små og mellemstore virksomheder, kan fåes til ca. 7000-8000 kr.

Du bestemmer selv design og indhold.

Hun har lavet en del sider, bl.a. min: www.esbjergterapi.dk

Ingen skabeloner, så der er fuld frihed i design.

Skriv til mig hvis i vil have lavet en hjemmeside, nyt design på den i har osv.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 21:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Hvad med at linke til hendes egen hjemmeside? Så man evt. kan se noget andet af det gode arbejde hun laver?
Har hun andre referencer, vil det være en fordel.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 21:29

Hej vil da også gerne se lidt mere af hendes arbejde.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 21:54

Ikke lige det mest søgemaskinevenlige design på den side du linker til der...

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er ikke så meget en hjemmeside, men mere en side med et stort billede. Det bliver også lidt svært at rette i teksterne, uden at man skal havde fat i Photoshop eller lign. Confused Smile

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 22:58

Jaja......altså...det skal siges at siderne er lavet som kunden gerne vil ha dem.

Jeg er personligt godt tilfreds.....mine kunder finder mig ihvertfald, og jeg kan leve af dem som henvender sig via den...uden adwords osv.

Som udgangspunkt vil jeg mene at prisen er go...og man får et par opdateringer med i prisen hvis det er det det handler om.

Man kan selvfølgelig få noget som er MEGET mere avanceret, men til prisen....

Der er fler end de jeg har sat under her...men det er et fint udsnit

http://www.black-coffee.dk/index.html

http://www.esbjergterapi.dk/aa/ er ikke færdig....derfor ligger den under min pt.

http://www.male-riget.dk/

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 23:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det her er ikke for at slå nogen oven i hovedet, men når man tilbyder sin service med refferencer, så må det forventes at folk bedømmer disse refferencer. 

Det jeg ser er sider lavet udelukkende af billeder, og en hjemmeside skal ikke kun være ordentlig at se på, den skal da også kunne besøges af de dejlige gratis besøgende som man får igennem søgemaskiner, og ingen af disse sider er den mindste form for søgemaskine venlig.

De er heller ikke opdateringsvenlige i kraft af at skulle man ønske et komma ændret, skal billedet først ændres, og ikke som det er det gængse i dag, via et CMS

Så kommer så om det er pengene værd, og intet i de refferencer antyder, som jeg ser det (farvede briller eller ej), kommer tæt på. Der er ikke lagt 14 timer i de sider (regnet med en timepris på 500) i hvert fald ikke hvis man regner med at få en godt struktureret hjemmeside. 

Din kæreste kan da sikkert lave hjemmesider, men hun skal nok læse lidt op på SEO og CMS og dynamisk indhold før hun rigtigt kan komme i konkurrence. 

-Karsten

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:18

Godt forklaret Karsten.

Jesper, hvorfor opretter din kæreste ikke selv en profil?

/Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 23:19

Ok....youre right...design delen er hendes hest.

Men det virker fint....jeg ligger ok på google....der er ikke tale om at skulle ind i konkurrencen...min kæreste er igang med en HD for tiden, og skal ikke leve af hjemmesider.

JEg skrev det herinde i tilfælde af det kunne bruges. Programmering etc., er ikke hendes hest.

Ta det eller la vær. Det er muligt at hendes evner er begrænsede til mange, men der er dem som alligevel bruger det.

Og....der er ikke tale om billeder som skal ændres osv.....

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 23
Fra  2doIT Vest Skrevet kl. 23:23

Hej,

Jeg vil give de andre ret, prisen taget i betragtning så er det en MEGET dyr løsning. Især fordi det kræver at din kæreste/kone skal lave opdateringen hver gang. Udover det så er siderne jo så godt som umulige at få gjort søgemaskine venlige. Google kan ikke læse tekst fra billeder.

Har hun ikke selv mod på at gå igang med at lære om SEO og CMS, så kan jeg sagtens være behjælpelig med at leverere en CMS løsning til hende, hvor hun stadig får fuld grafisk frihed.

I/Du er velkommen til at sende mig en PM.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)