Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Browserspil - Hjælpeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra München
Tilmeldt 18. Aug 08
Indlæg ialt: 70
Fra  newQReation Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Jeg går med en masse tanker om at starte et website op som har noget browserspil at gøre. Men jeg bliver ved med at tænke, om der overhovedet er muligheder for nok besøgende. Der er vidst allerede en side i DK så vidt jeg har kunnet se. Denne side virker ikke som det største problem at komme forbi.

Men sidens koncept er primært at hjælpe personer der spiller disse browserspil. F.eks. Freekick, Travian osv...

Hjælpen skal være igennem nyheder, tools og info omkring de forskellige spil. Jeg interesserer mig en del i sådanne spil, og jeg kan godt lide at programmere, så tænkte det ville være nærliggende at lave sådan en side.

Men et andet spørgsmål er så også om jeg overhovedet har mulighed for at tjene en lille skilling på sådan en side. Det er jo en meget lille målgruppe må man jo sige.

Grunden til at jeg laver et indlæg om det her, er fordi jeg ønsker at have en indtjening på min side, men er der muligheder i denne?

//Jens Nannerup

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har interesse i sådanne spil og vil lave en hjælpeside, så er det bare at gå i gang. Hvis din side bliver rigtig god, så vil du også få mange brugere fordi på det marked udveksler man meget links (men det ved du jo selv :))

Hvis du vil tjene penge på sådan en side, så kommer du ikke forbi noget reklameværk (Adsense, Tradedoubler, Euroads). Mulighederne foreligger da helt sikkert. Men du kommer ikke til at tjene KASSEN fra starten på den. Men i første omgang, lav den fordi det interesserer dig.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)