Leder du kun efter maerkevarer eller ogsaa egenproduktion?
Sidder paa Mauritius med en agent virksomhed hvor Vi producere for flere danske virksomhedder - primaert jeans og strik, men kan levere mange andre varergrupper saavel. Sweat (t-shirts, swimwear, fitness wear, skjorter, undertoej/lingerie, etc.)
Der er modemesse i Bella Center i denne uge .. ..her er alt hvad der kan gå og kravle indenfor tøjimportører/producenter/distributører/.. m.v..........................
Jeg har ret stor erfaring omkring produktion af tøj, jeg har et firma idag i Indien sammen med en partner, vi producere for en STORE som små tøjmærker, vi er ikke direkte fabrik, men vi er kontakt til omrking 10-15 fabrikker som passer til div. projekter. Jeg har meget strenge procedure omkring vores firma i Indien, men det kan jeg fortælle dig mere om hvis det skulle have din interesse, du kan læse lidt omkring firmaet, vi er dog ved at få lavet en helt ny "europæisk" udgave af Olio-eastbridge skulle gerne være oppe at kører omkring midt Oktober 2006, indtil da må du nøjes med www.olio.in
Jeg har været med til at hjælpe en del nystartede firma''er som vil igang, da der er flere ting som skal være på plads, som man ikke kan fravælge når man selv vælger at lave sit eget tøj mærke
Lad mig hører om du har brug for en snak, så kan du jo se om vi passer sammen, størrelse på firmaet, har ikke den store betydning, dog er der min. quantity, grundet hvad der kan betale sig i produktionen
Jamen, i starten er det t-shirts med stort print/design foran, også kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre prisen på chinos? Og evt. nogle antal man mindst SKAL bestille.
Vi leder efter lidt at det samme som jonas - send også gerne de samme oplysninger til info@neverstone.com - Så skriver jeg nærmere tilbage med flere detaljer...