Ja der er jo en af punkterne paa min önskeseddel, at blive sögemaskineoptimeret. Derfor ogsaa mit spörgsmaal, hvor skal jeg sätte ind, hvem kan göre det, og hvad koster det. Iflg. din hjemmeside er du nok i den höje priskategori hvad angaar opgaven, ikke at sige at du ikke er pengene värd. Naar vi har tjent de förste mange haandörer kan vi saa faa raad til din kvalitet. Men desvärre er budgettet kun til en mere sparsommelig lösning nu. Men har du tips og triks, og har jeg maaske läst forkert ang. din pris hörer jeg meget gerne fra dig. Tak for input.
Jeg ved godt at det ikke längere hedder Navision Axapta, dog bliver det stadig brugt flittigt i branchen/Internettet. Vi har det lidt som en genkender, da mange tyske, AT og CH firmaer kender navnet Navision mere end Axapta, men nej korrekt er det ikke. Tänker ogsaa paa at fjerne det.
Vedr. overkill i forbidelse med. hvem MBS selv markedsförer lösningen til kan du have ret. Normalt koster en lösning ogsaa ca. 100.000 EUR eller over. Men her er det geniale, for vores lösning er en standard ASP lösning. Dvs. pludselig kan du (smaa ) faa ERP normalt forbeholdt de store. Og du kan selv välge hvilke modeler du vil bruge, og betaler derfor ogsaa kun for dem du bruger. Altsaa kan du som lille virksomhed vokse dig stor med vores lösning, uden at skulle tänke paa at skifte ud/over/opdatere etc.
Vedr. Servicehosting kunne du igen have ret, som dansker ville jeg ogsaa gaa direkte til kilden, men vore kunder er de tysktalende, og hvis du gaar ind paa http://www.servicehosting.dk/be-cm/frontpage og kigger paa Partnere i udlandet (nederst paa siden) vil du saa ogsaa finde link til vores beskedne firma, der däkker dette omraade.
Tak for input, du lyder som "insider" og det lader til at vi ogsaa der skal forklare produktet bedre. Skulle man lave forskellige sider til de forskellige kunder? Dvs. beskrive produktet saa det rammer den forhaandsviden kunderne har? Kan det opfattes som negativt naar man paa start siden spörger om hvilken forhaandsviden kunden har, for derefter at blive sendt videre til den respektive information?
Ja, personligt tager jeg mig hovedsageligt at de noget større virksomheder, når det drejer sig om on-site optimering. Typisk tager jeg ikke mange sager ind under 100k - og ofte er budgetterne langt højere. Jeg tilbyder dog andre løsninger gennem RedZoneGlobal, som er mere til at komme i nærheden af. Men nok om mig...
Hvis du ikke har råd til at få de bedste folk på, vil jeg MEGET KRATIGT anbefale dig at du selv sætter dig lidt i hvad der skal gøres. Læs lidt her, på Joyzone.dk, SearchEngineWatch.com og den tilhørende debat. Du kan komme langt med den viden du finder her - og det er helt gratis. Uanset om du så ender med at købe nogle ydelser af mig, RedZoneGlobal eller andre i markedet står du væsentligt bedre som indkøber når du ved hvad det hele handler om. Det er ikke alle i branchen der er lige vilde med kunder der ved for meget - men det er dem jeg personligt helst handler med :)
Jeg synes I skal starte med at forklare (på forsiden) hvad det handler om i store træk og så hr. Jensen forstår det nogenlunde.
Synes lidt David skyder forbi målet. Hvad skal Hr. Jensen inde på den side? Hvis han vil have en ERP løsning, havner han (måske) her og så ved han hvad han går efter -> han ved, hvad ERP er !!
Er ellers meget enig i kritikpunkterne men tilføjer lige et par punkter: - jeg tæller på forsiden 10 forskellige typografier. Det er i/for mine øjne alt for meget og skide forvirrende.
- hvorfor skal noget af teksten (eller overskrift) være centreret? Det er forvirrende at skulle lede efter en overskrift midt på siden.
Noget af navigeringen holder op med at virke, såvidt jeg kan se når JavaScript (der IKKE er det samme som Java!) er slået fra.
Søgemaskiner understøtter ikke JavaScript (og andet client side scripting) og cookies. Det er derfor altid en god ide at slå dette fra og se hvordan websitet så tager sig ud. Hvis der er sider man ikke kan komme frem til eller navigeringselementer der ikke virker så har man et problem der skal løses (ikke bare i forhold til søgemaskinerne men også i forhold til de brugere der også har slået enten det ene eller det andet fra).