Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv os din kritik, og vind en plade Schweizer Chokolade!

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

> De eneste kunder i kan få pga. hjemmesiden er dem der ved nøjaktig hvad de vil ha'' og søger det på google.

Nej, det tror jeg ikke umiddelbart du skal regne med :)
Jeg kan i hvert fald ikke finde dem på nogle af de relevante ord og produktnavne som anvendes - og som målgrupen kan forventes at anvende.
 
Et lille tip: Prøv at slå cookies og JavaScript fra og så surf lidt rundt på websitet [:0]
 
 
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel:
Uha.. endnu værre

Men jeg regner med at siden bliver fin, så længe der bliver lyttet til kritikken det er altid svært at se bjælken i sit eget øje.

Vi har en portal hvor vi har fokuseret meget på at blive fundet på søgemaskinerne, og det viser sig at betyde en hel del.


Mvh
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel,
Ja der er jo en af punkterne paa min önskeseddel, at blive sögemaskineoptimeret. Derfor ogsaa mit spörgsmaal, hvor skal jeg sätte ind, hvem kan göre det, og hvad koster det. Iflg. din hjemmeside er du nok i den höje priskategori hvad angaar opgaven, ikke at sige at du ikke er pengene värd. Naar vi har tjent de förste mange haandörer kan vi saa faa raad til din kvalitet. Men desvärre er budgettet kun til en mere sparsommelig lösning nu. Men har du tips og triks, og har jeg maaske läst forkert ang. din pris hörer jeg meget gerne fra dig. Tak for input.
 

 

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg ved godt at det ikke längere hedder Navision Axapta, dog bliver det stadig brugt flittigt i branchen/Internettet. Vi har det lidt som en genkender, da mange tyske, AT og CH firmaer kender navnet Navision mere end Axapta, men nej korrekt er det ikke. Tänker ogsaa paa at fjerne det.
 
Vedr. overkill i forbidelse med. hvem MBS selv markedsförer lösningen til kan du have ret. Normalt koster en lösning ogsaa ca. 100.000 EUR eller over. Men her er det geniale, for vores lösning er en standard ASP lösning. Dvs. pludselig kan du (smaa ) faa ERP normalt forbeholdt de store. Og du kan selv välge hvilke modeler du vil bruge, og betaler derfor ogsaa kun for dem du bruger. Altsaa kan du som lille virksomhed vokse dig stor med vores lösning, uden at skulle tänke paa at skifte ud/over/opdatere etc.
 
Vedr. Servicehosting kunne du igen have ret, som dansker ville jeg ogsaa gaa direkte til kilden, men vore kunder er de tysktalende, og hvis du gaar ind paa http://www.servicehosting.dk/be-cm/frontpage og kigger paa Partnere i udlandet (nederst paa siden) vil du saa ogsaa finde link til vores beskedne firma, der däkker dette omraade. 
 
Tak for input, du lyder som "insider" og det lader til at vi ogsaa der skal forklare produktet bedre. Skulle man lave forskellige sider til de forskellige kunder? Dvs. beskrive produktet saa det rammer den forhaandsviden kunderne har? Kan det opfattes som negativt naar man paa start siden spörger om hvilken forhaandsviden kunden har, for derefter at blive sendt videre til den respektive information?
 
 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, personligt tager jeg mig hovedsageligt at de noget større virksomheder, når det drejer sig om on-site optimering. Typisk tager jeg ikke mange sager ind under 100k - og ofte er budgetterne langt højere. Jeg tilbyder dog andre løsninger gennem RedZoneGlobal, som er mere til at komme i nærheden af. Men nok om mig...
 
Hvis du ikke har råd til at få de bedste folk på, vil jeg MEGET KRATIGT anbefale dig at du selv sætter dig lidt i hvad der skal gøres. Læs lidt her, på Joyzone.dk, SearchEngineWatch.com og den tilhørende debat. Du kan komme langt med den viden du finder her - og det er helt gratis. Uanset om du så ender med at købe nogle ydelser af mig, RedZoneGlobal eller andre i markedet står du væsentligt bedre som indkøber når du ved hvad det hele handler om. Det er ikke alle i branchen der er lige vilde med kunder der ved for meget - men det er dem jeg personligt helst handler med :)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 8/19/2005 3:29:19 PM Forfatter: davidchristensen
Jeg synes I skal starte med at forklare (på forsiden) hvad det handler om i store træk og så hr. Jensen forstår det nogenlunde.

Synes lidt David skyder forbi målet. Hvad skal Hr. Jensen inde på den side? Hvis han vil have en ERP løsning, havner han (måske) her og så ved han hvad han går efter -> han ved, hvad ERP er !! 
 
Er ellers meget enig i kritikpunkterne men tilføjer lige et par punkter:
- jeg tæller på forsiden 10 forskellige typografier. Det er i/for mine øjne alt for meget og skide forvirrende.
- hvorfor skal noget af teksten (eller overskrift) være centreret? Det er forvirrende at skulle lede efter en overskrift midt på siden.
 
 
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Du siger pröv at slaa cookies og java fra? Kan du ikke forklare hvad der saa sker?
 
hilsen
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget af navigeringen holder op med at virke, såvidt jeg kan se når JavaScript (der IKKE er det samme som Java!) er slået fra.

Søgemaskiner understøtter ikke JavaScript (og andet client side scripting) og cookies. Det er derfor altid en god ide at slå dette fra og se hvordan websitet så tager sig ud. Hvis der er sider man ikke kan komme frem til eller navigeringselementer der ikke virker så har man et problem der skal løses (ikke bare i forhold til søgemaskinerne men også i forhold til de brugere der også har slået enten det ene eller det andet fra).

Tilmeldt 25. Aug 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm...

Siden virker på mig ikke professionel nok, især ikke når man tænker på hvem målgruppen er... (Store virksomheder når man snakker Axapta).
 
Siden er ufattelig langsom, og så synes jeg at de grønne knapper er lidt "ærgerlige"...
 
Men vi kommer jo ikke uden om, at det er et spændende produkt I tilbyder...
 
Held og lykke...
Tilmeldt 25. Aug 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

For øvrigt...

..."Microsoft Business Solution Navision Axapta 3.0 SP3 probably the"...
 
Er det Service Pack 3 I prøver at sælge??? ;-)
 
Prøv at glemme al snak om teknik, og forklar det hele i et alm. sprog... Det ville give meget større pote.
 
Virksomheder, og i særdeleshed store virksomheder, vil alt for let gennemskue, at I prøver at være noget som I slet ikke kan leve op til.
 
Fald lidt ned, så tror jeg I vil have lettere ved at afsætte jeres produkt.
Side 3 ud af 3 (30 indlæg)