Der er ikke noget, som bare siger, "Yes sir!" i mine ører. Men Blankholm & Hørfarter er i hvert fald opsigtsvækkende. Siden I er blevet udstyret med så unikke og google-venlige efternavne, vil jeg nok køre ud af den tangent. |

Der er ikke noget, som bare siger, "Yes sir!" i mine ører. Men Blankholm & Hørfarter er i hvert fald opsigtsvækkende. Siden I er blevet udstyret med så unikke og google-venlige efternavne, vil jeg nok køre ud af den tangent. |
Nye indlæg på min online marketing blog hver tirsdag
Hvad med "Blank & Farter" ? - det klinger godt og stikker ud på sådan en lidt sjov måde ... Jeg drev igennem 13 år pladestudie med min gode ven Peter Meldgaard. Vi blev ofte refereret til som "Pikkel & Meter", omend det aldrig blev vores officielle navn :) |
Kære Mikkel Jeg brainstormer hver dag på forskellige projekter, og inspirationen kan komme mange forskellige steder fra. At lade firmanavnet have en snært af Jeres initialer eller for/ efternavne ville være smart... specielt nu I har så interessante navne! En anden metode er at gå i en helt anden grøft... Skab et navn, dan et nyt ord! Lav en brainstorm med ting, værdier og kompetencer I står for og gå i gang med at bygge... det er når man fysik sætter nogle ting sammen, at man kan se mulighederne... men lad det lyde fedt og catchi, ellers vil jeg klart lade det være navneinspireret Mvh Tommy Duus |
Hej "Blankholm & Hørfarter" kan jeg meget godt lide. Det giver mening, det lyder lidt som et advokatfirma, og så ville jeg huske det. Så det er ikke så dumt. "Cyano" synes jeg også er et godt navn. Det er en 3.3 milliarder år gammel bakterie, der stod for at omdanne vores atmosfære til at være iltholdig. Det kunne f.eks. se sådan ud: ![]() Mvh. Joachim |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
Altså jeg kommer til at tænke på "tomme prutter" når jeg hører de ord.. hmm. måske det bare er min tankegang der er forskruet! *G* Mette ps... prøv at lave et par anagrammer.... det giver ofte et par gode forslag :-) |
Online markedsføring - Marketingzonen.dk
Blankholm&Hørfarter Husk også på det skal kunne siges til kunder som kan stave det, så i slipper for at skulle stave navnet 23 gange hver dag i telefonen :) samt i skal have en forholdsvis enkel webadresse www.blankholmhørfarter.dk er nok ikke ligefrem det mest oplagte valg. |
Hej Mikkel, Hvis jeg skulle starte et webbureau ville jeg snuppe et navn fra "the dark side of the internet". Fx. Fejl403.dk Alle med et minimum af teknisk indsigt vil trække på smilebåndet og andre uden teknisk indsigt vil måske regne med at i har styr på det. Det er vovet. Ligesom en af mine favoritkonkurrenter hvis biks hedder "flueknepperiet". Modigt. Og meget huskbart. |
Kursus i Photoshop, InDesign eller Illustrator - bliv bedre end de andre!
Hehe.. hvad med fejl40.... utrolig mange af mine fejl er fejl-40! *LOL* Mette |
Online markedsføring - Marketingzonen.dk