Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til ny virksomhed.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Nu har jeg i snart en lille uges tid, løbet med panden mod muren, jeg kan simpelthen ikke finde på et firmanavn til mit nye bureau, så hvis nogen af jer kreative hoveder vil give et bud på, hvad det kunne komme til at hedde.

Firmaet er et web/reklame-bureau, med fokus på brugervenlige hjemmesider, rådgivning, konstruering af hjemmesider, reklamer/annoncering, eventuelle tryksager og grafiskdesign.

Håber i er mere krative end jeg.

På forhånd tak.

Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 13:55

Jeg kan ikke lade være med at smile lidt af, at en fra et kreativt miljø beder om kreative forslag til firmanavn...:-)

Det er ikke særligt kreativt, men jeg ville vælge Blankholm Grafisk eller Blankholm Webbureau - det er lige ud ad landevejen uden dikkedarer og smarte feautures. Og dit navn er anderledes og kan huskes.. så... det var mit kreative input.

Held og lykke,
Claus

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:55
Der er ikke nogen på CVR, som bare hedder BLANK

Det er et lidt modigt navn, men det vil til gengæld blive husket.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 14:02
Well, Claus, jeg er mest nørden i firmaet og der har vist snart være 100 forslag på bordet, så det er det med ikke at kunne se skoven for bar træer efterhånden - lidt friske øjne ville gavne lidt :-)

Desuden er vores specielle ikke ligefrem kreative firmanavne, der er jo folk som tjener mange penge på den slags.

Hvis man nu udelukker mit navn fra firmanavnet, da jeg "desværre" ikke er ene-ejer af firmaet, ville det være super.
Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 14:02
hvordan ville du tænke hvis det var en kunde du skulle løse opgaven for, hvordan ville du gribe det an?

Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 14:06
Hej Jonas,

Vi har vist en del fælles bekendte, og du har vist "coachet" min kæreste og hendes makker, dennis, med deres eksamensprojekt, mange tak for det.

Anyways, jeg/vi har grebet det sådan an, at vi har noteret alle vores kvaliteter og områder ned, brainstormet firmanavne udfra det, hvilket også har givet en del gode navne, men vi satsede nu mere på at få et "stærkere" navn, som folk vil kunne huske og som er til at udtale :-(

Har også kigget lidt på http://www.igorinternational.com/process/name-evaluation-brand-evaluate-names.php - og så kunne man jo kassere 90% af forslagene.

Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:16
Mikkel, du bliver sq nok nødt til at føde os lidt... Ellers får du bare
standardforslag på firmanavne, der ligeså godt kunne importere dåsetun.

Kan du ikke lække nogle af jeres kvaliteter her på tråden? Alternativt
kan du kaste nogle af de bedste forslag til navne ud i plenum, så er vi
sikkert nogen, der kan fortælle om de holder.

/Joakim

Nye indlæg på min online marketing blog hver tirsdag

Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 14:21
Dato: 7/11/2006 2:16:25 PM
Forfatter: Joakim
Mikkel, du bliver sq nok nødt til at føde os lidt... Ellers får du bare
standardforslag på firmanavne, der ligeså godt kunne importere dåsetun.

Kan du ikke lække nogle af jeres kvaliteter her på tråden? Alternativt
kan du kaste nogle af de bedste forslag til navne ud i plenum, så er vi
sikkert nogen, der kan fortælle om de holder.

/Joakim

Vores kvaliteter jeg har beskrevet, eller vores primære ihvertfald, men her er der en lille liste med de nuværende kandidater, latterlige kommentarer må gerne holdes igen.

- UserVistic
- WebAdvisors
- Conteme
- Dag&Nat
- Blankholm&Hørfarter
- Kwark
- BH Media
- WebWizards
Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 14:24
Dato: 7/11/2006 2:06:00 PM
Forfatter: Mikkel Blankholm
Hej Jonas,

Vi har vist en del fælles bekendte, og du har vist ''coachet'' min kæreste og hendes makker, dennis, med deres eksamensprojekt, mange tak for det.

Pudsigt - nu ved jeg hvem du er; fantastisk.

Hvilke kunder vil I gerne have, hvilke opgaver vil I gerne have, hvordan vil I gerne opfattes (f.eks. hvis en avis valgte at skrive en historie om bureauet?).
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 14:31
Dato: 7/11/2006 2:23:59 PM
Forfatter: Haurum

Pudsigt - nu ved jeg hvem du er; fantastisk.

Hvordan det? :-)

Hvilke kunder vil I gerne have, hvilke opgaver
vil I gerne have, hvordan vil I gerne opfattes (f.eks. hvis en avis
valgte at skrive en historie om bureauet?).

Tjae, de mindre besværlige slags kunder ;-) Ej. Vi kunne godt tænke os mellemstore virksomheder, hvis hjemmesider ikke helt lever op til dagens normer, eller som slet ikke har nogen.

Vi kunne godt tænke os at rådgive dem, som har en hjemmeside, til hvordan de gør deres hjemmeside lidt mere spændende, øger deres salg gennem denne fantastiske kanal, osv.

Hvordan vi gerne vil opfattes? Som kompetente mennesker formoder jeg, ved ikke helt hvad du mener, men vi vil da mægtigt gerne opfattes som et webbureau, som man kan komme til, hvis man har problemer eller skal have lavet en hjemmeside hos.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)