Hej Jeg er en fyr på 26 år, som har en kæreste som driver et salg og markedsføringsfirma i Malmö, men skal nu starte op i Maneli på Filipinerne. Jeg er selv i gang med uddannelse, så regner med at jeg flytter med når jeg har afsluttet til december. Jeg vil i den forbindelse hører om der evt er nogen, som kender kender nogen danskere, der driver virksomhed på Filipinerne eller evt. arbejder for en dansk virksomhed i Manila ?? Eller kender i til nogen danske virksomheder, som også holder til i Manila ?? Håber der sidder nogen som kan hjælpe med den første kontakt |
Lyder ikke dårligt, Hr? Jeg er selv flyttet til varmere himmelstrøg, og det er dejligt! :)
Der er en dansk virksomhed, som beskæftiger sig med kundeservice eller telemarketing (dansk, men bare outsourcet ), og som har søgt danske medarbejdere til Filipinerne. Måske er det dér din kæreste skal hen? Jeg har ikke kunnet finde den på nettet, men har lige spurgt en kontakt, så der skulle komme et svar.
Der er en dansk virksomhed, som beskæftiger sig med kundeservice eller telemarketing (dansk, men bare outsourcet ), og som har søgt danske medarbejdere til Filipinerne. Måske er det dér din kæreste skal hen? Jeg har ikke kunnet finde den på nettet, men har lige spurgt en kontakt, så der skulle komme et svar.
Hilsen Anders