Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker søges, til små forskellige opgaver...

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det indebærer en psd-fil og/eller jpg ud fra et detaljeret brief om, hvad kunden ønsker.

Jeg ville gerne tilbyde dig HTML også, men faktum er, at jeg pt er for langsom til dette, at det ville blive for dyrt, men jeg har en god samarbejdspartner, som jeg kan spørge, hvis du er interesseret i det...

Du kan evt skrive lidt mere detaljeret til min mail: sandiepsdk@yahoo.dk
Så kan vi jo tage den derfra? jeg er sikker på, at vi kan finde ud af en aftale, som du kan blive tilfreds med.

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:43

Hejsa jeg er da også intrasseret i at hjælpe dig så skriv en pb.
vis du vil vide mere om mig og se noget arbejde

MVH

Casper Kromann Nielsen

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 13:28

Prøv noget nyt, prøv det mobile reklamebureau Freehand ;-)

Dan

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 13:41

Sandie Sørensen:

Det indebærer en psd-fil og/eller jpg ud fra et detaljeret brief om, hvad kunden ønsker.

Jeg ville gerne tilbyde dig HTML også, men faktum er, at jeg pt er for langsom til dette, at det ville blive for dyrt, men jeg har en god samarbejdspartner, som jeg kan spørge, hvis du er interesseret i det...

Du kan evt skrive lidt mere detaljeret til min mail: sandiepsdk@yahoo.dk
Så kan vi jo tage den derfra? jeg er sikker på, at vi kan finde ud af en aftale, som du kan blive tilfreds med.

Ja, jeg vil gerne levere HTML, eller et fuldt CMS. Bare tag fat i Sandie, så får du en løsning du bliver glad for.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 14:01

Hej Sandie og Brian,

Jeg tror sikkert at I er skide dygtige det er slet ikke det. Jeg må dog indrømme at jeg er lidt nervøs for at hyre jer til opgaver, når jeg ikke kan se referencer i den branche jeg er i.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13

Hej Kim

Jeg vil gerne tilføje, at jeg også har erfaring med smykke-branchen. Det er dog fra min tid som lønmodtager, og derfor har jeg ikke direkte referencer at vise frem. Desværre.

Du skal dog selvfølgelig være velkommen til at kigge det igennem jeg har under grafisk design-referencer. Det er meget forskelligt, men det kommer af, at jeg primært laver det, kunden gerne vil have – og det håber jeg, referencerne afspejler. Forskellighed, men alligevel rent, pænt og professionelt design.

Jeg har også erfaring med mode-branchen, men igen er det fra lønmodtager-tiden. Skriv dog meget gerne en mail, hvis du ønsker et reelt tilbud eller har spørgsmål.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 14:17

Kim Kristensen:

Hej Sandie og Brian,

Jeg tror sikkert at I er skide dygtige det er slet ikke det. Jeg må dog indrømme at jeg er lidt nervøs for at hyre jer til opgaver, når jeg ikke kan se referencer i den branche jeg er i.

Hej Kim

Du skal bestemt ikke være bekymret. Jeg har bl.a. arbejdet med CIFF (Copenhagen International Fashion Fair), GSU (guld sølv ure messen), SSC (Scandinavian Shoe Centre).

Jeg er sikker på, at du du kan få en løsning du bliver glad for.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Skrevet kl. 15:28

Ah, jeg kan godt se, at jeg ikke er så stærk i hjemmeside-referencer, men man skal jo starte et sted.. Det er det evindelige problem.

Jeg ved også, at jeg endnu ikke er færdiguddannet indenfor denne branche, og det betyder også, at jeg giver gode tilbud, for mine kunder skal ikke forvente en maga erfaren grafiker.
Men jeg kan samtidig fortælle dig, at jeg er meget tålmodig og god til at spørge ind til dét, kunden ønsker og derved netop skabe det, der forventes.

Men som du selv siger, har du mindre grafiske opgaver, og du kunne jo afprøve et evt. samarbejds-potentiale for større grafiske opgaver i fremtiden på dén måde.

Under alle omstændigheder kunne det være sjovt at holde kontakten, da jeg jo har en meget anerkendt praktikplads og i løbet af 2009 er det planen, at vi lancerer to "undersites", som jeg har designet, så erfarningen, kommer jo langsom snigende med tiden... :)

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 16:05

Jeg vil lige kontakt dig på mail, for jeg kunne godt tænke mig et uforpligtende tilbud på nogle ting jeg har i tankerne.

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Skrevet kl. 11:03

Selvfølgelig.. Det er du meget velkommen til..

Jeg tjeker denne oftest - også i dagtimerne: sandiepsdk@yahoo.dk

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)