|
Grafiker melder sig på banen! Sig til, hvad du ønsker. Skriv evt en mail eller ring på 8767 5505.
|
Grafiker melder sig på banen! Sig til, hvad du ønsker. Skriv evt en mail eller ring på 8767 5505. |
Hej Kim Det vil jeg gerne hjælpe dig med. Du kan kontakte mig via kontaktformularen på mn hjemmeside: Mvh |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Jeg bakker op om Bettina Sandfær-Andersen - hun er dygtig, punktlig, og så har hun en tryllestav, så alt kan lade sig gøre, når det brænder på. mvh Hans |
Jeg bakker op Brian :) han er også dygtig... Lars |
Hej
Jeg arbejder seriøst, hurtigt og til fornuftige priser. Se websitet i min signatur for kontaktinformation og referencer. |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
Jeg er også interesseret. Du kan se eksempler på tidligere jobs på min hjemmeside: Jeg håber på at høre fra dig. :) |
Mange tak Lars! Mvh |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Jeg vil også gerne melde mig til opgaverne. Har arbejdet som grafiker/ad-assistent i mange år, men er lige startet som freelance grafiker. Mobil: 2810 7055 Mail: mai@2-people.dk Web: www.2-people.dk |
Hej, Vi vil også gerne komme med et tilbud på nogle opgaver - og hvis det er mere eller mindre faste opgaver så kan vi også komme med en ret god pris. Du kunne evt. købe et hvis antal faste timer hos os om måneden? - vi køre nemlig lige nu et ret godt tilbud på 15 timer om måneden :) Skriv evt. til nc@drive-design.dk eller ring 61856211 og lad os finde ud af noget! Rigtig god dag... |
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.