Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et website to go

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at starte min egen webshop op, og i den forbindelse er jeg lidt i tvivl om, hvor meget jeg skal lægge til side til hjemmesiden. Jeg havde tænkt, at det skal være en magento-hjemmeside lavet med en template eller noget, så længe det er simpelt. Der skal bare være mulighed for at kunne udvide den på sigt. Er der nogen, der kan give mig et skøn på, hvor meget det vil koste eller evt. komme med et tilbud?

På forhånd tak,

Mvh. Marcus Henglein

Besøg Terry - en intelligent hundeservice, der bl.a. guider dig hen til det rigtige hundefoder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:19
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan anbefale OsCommerce hvis du vil have en slags færdiglavet webshop, hvor du kun behøver at sætte varer ind osv.

De har også et forum til spørgsmål, og der er utrolig mange plugins og mods dertil som kan hentes. Det bedste er nok at altsammen er 100% gratis.

Jeg mener også at der kan hentes templates til det, men ellers er der folk her du kan spørge, hvis du vil have et helt unikt look.

http://www.oscommerce.com/

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 17:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Magento er da klart at foretrække fremfor OsCommerce! Magento er et fornuftigt valg, og kan udvides efter behov. Designet styres af templates og er noget nemmere at arbejde med i forhold til OsC.

Der ligger et dansk supportsite på http://www.magentocommerce.com/boards/viewforum/22/

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 17:32
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

DOG er MAGENTO ikke så godt dokumenteret som OsCommerce, så hvis du regner med selv at rode rundt med det, så kan du løbe ind i problemer der kan tage lang tid at finde frem til. Det tog mig selv og Gigahost 3 uger at finde ud af der var en indstilling der var anderledes på den server jeg havde min MAGENTO på... Det var sku lang tid, men det tog så lang tid fordi vi ikke kunne duplikere problemet via MAGENTOs support. 

-Karsten

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Magento er mere en out of the box løsning end osc (osc er vildt grim fra standart).  Forstå mig ikke forkert, jeg vil til enhver tid anbefale osc og bruger selv osc på alle de webshops jeg er indeover, men det kræver at man har programmør evner eller løbende kan betale sig fra det. Mulighederne er de samme i dem begge så længe at man har folk i sit team der kan programmere, Magento kommer med lidt flere funktioner fra start med osc har mange tusinde moduler og hvis det ikke er lavet kan man få folk til at lave det , men det gælder sådan set ved dem begge.

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 18:31

Hej Marcus

Hvis du bare skal have en forholdsvis "standard" Magento, så skal det ikke koste dig særligt meget.

Nogle af de hosting-firmaer (f.eks. Powerhosting) der opfylder kravene til Magento tilbyder sikkert at give dig en Magento med i købet. Så skal du selvfølgelig lige selv tilpasse den. Men skulle du få brug for hjælp, så er du velkommen til at skrive til mig.

Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)