|
Misvisende medlemslabel
Haha her må jeg desværre være enig med Martin ;) Nu vi er i sådan en løs tråd, bliver jeg nød til at vide hvorfor navnet Amino, jeg lavede lige en hurtig google søgning, og det viste sig at være noget gift (acid) stads :) Er der nogen speciel grund til navnet? |
Så er det kort, nemt at stave til og så ualmindeligt at man husker det. Dbh Martin |
|
Hej Martin (ikke dig Martin den anden) Ja fedt nok, at være ansat buuh
Det er lettere perv... det her, jeg synes min hjerne koger, men for pokker hvor er der mange ting her der bare tænder mig.
Mvh
Lars |
Tag det nu helt roligt, det er bare en titel for at gøre det lidt sjovt, hvis du er lige så aktiv som mig så får du skam dit eget lille kælderværelse og kan kalde dig selvstændig haha Kig tilbage og vær glad for du ikke længere er offentlig ansat |
Jeg vil faktisk give Lars delvist ret - da jeg startede med at være "tilskuer" på amino.dk uden at deltage i debatterne, troede jeg faktisk at flere af disse titler var reelle.... Men efter lidt tid (og flere gange at have stødt på klemmesamlere) så kunne jeg jo godt regne titlen ud
Men det jeg ville sige var blot, at for nye tilkomne på denne side, kan det godt være meget misvisende med sådanne titler... så hellere klemmesamlere, jordnøddesmørblandere, grønlandsisophuggere osv osv
|
Og hvis det afskrækker nogen fra at komme herind, så bliver de såmænd aldrig iværksættere alligevel Dbh Martin |