Hej.. For det første er det en jungle derude. Der er simpelthen så mange der kalder sig webdesignere osv. Nogen er uddannet indenfor
webdesign og har styr på farvesansen, æstetikken og det vsisuelle. Andre er svogeren der har været på et frontpage kursus og mener at nu kan han bare lave webdesign.. Ja, jeg vil mene at man skal se sig for. For det meste er de kreative grafiske designere ikke altid hajer til det programerings mæssige og skal tit købe sig til det og programørerne er sjældent nogle hajer til det grafiske.. En løsning for dig ville være at købe dig et
cms system hos en udbyder, men nu hvor du er indretnings arkitekt skal din side vel være lidt speciel og unik målrettet dig.. Og
cms systemer er jo tit bygget op omkring standard skabeloner..
Dog vil jeg anbefale dig at overveje hvilke behov du har til en
webside og hvilke funktioner skal den have. Vil du selv opdatere den løbende, ligge billeder ind, skal der være kundelogin osv, osv.. Du er meget velkommen til at skrive ( eller ringe ) et par ord til mig om dine ønsker, så giver jeg gerne et tilbud på sagen, samt ikke mindst et gratis kreativt oplæg på design.. Min mail er. tnt(a)tnt-factory,dk og nummeret er tlf. 4050 3984