Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem laver hjemmesider?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 9. Jul 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Har lige startet firma som indretningskonsulent.

Jeg skal have lavet en hjemmeside af en kreativ person med farvesans.

Er der nogen som ved hvor jeg kan få fat i sådan en, kender en eller

findes der en side med udbydere?

Har ikke en dyt forstand på det selv og heller ikke hvordan det ligger

prismæssigt - nogen bud?

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 13:05
Hej,

Priserne ligger ved 500 kroner og op til flere tusinde.

Det er spørgsmålet om man vil havde en ny udlært student (de kan være ret gode) eller en stor virksomhed til det.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:40
Hej Anne,

Tillykke med virksomheden.

Jeg ved ikke om den findes en side med udbydere, men der findes en række her på amino, der tilbyder det du søger.

Jeg er netop ved at ligge sidste hånd på en komplet identitet til en anden bruger herinde, Lotte Baun, som er selvstændig socialrådgiver. Du kan prøve at se det jeg har lavet til hende på http://www.cygnet.dk/lottebaun og http://www.socialfaglig.dk

Af andre sider jeg har lavet kan jeg nævne: http://www.greenspeed.dk, http://www.jonsen.dk og et eksempel mere på grafisk identitet http://www.cygnet.dk/kulturavis/

Prisen på komplet identitet ligger omkring de 5000, inklusiv et års webhotel og domæne. Hvis du allerede har logo og den slags, så går prisen ned af. Hvis jeg er noget af det du søger, så fang mig på ks(ved)cygnet.dk eller 61 30 75 60. Jeg er bosiddende i København.

Der er også en lang række logo'er og andet her: http://www.cygnet.dk/diverse.htm

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 13:47
Hej.. For det første er det en jungle derude. Der er simpelthen så mange der kalder sig webdesignere osv. Nogen er uddannet indenfor webdesign og har styr på farvesansen, æstetikken og det vsisuelle. Andre er svogeren der har været på et frontpage kursus og mener at nu kan han bare lave webdesign.. Ja, jeg vil mene at man skal se sig for. For det meste er de kreative grafiske designere ikke altid hajer til det programerings mæssige og skal tit købe sig til det og programørerne er sjældent nogle hajer til det grafiske.. En løsning for dig ville være at købe dig et cms system hos en udbyder, men nu hvor du er indretnings arkitekt skal din side vel være lidt speciel og unik målrettet dig.. Og cms systemer er jo tit bygget op omkring standard skabeloner..

Dog vil jeg anbefale dig at overveje hvilke behov du har til en webside og hvilke funktioner skal den have. Vil du selv opdatere den løbende, ligge billeder ind, skal der være kundelogin osv, osv.. Du er meget velkommen til at skrive ( eller ringe ) et par ord til mig om dine ønsker, så giver jeg gerne et tilbud på sagen, samt ikke mindst et gratis kreativt oplæg på design.. Min mail er. tnt(a)tnt-factory,dk og nummeret er tlf. 4050 3984

Mange venlige hilsner:/Thomas

Fra Milton Keynes
Tilmeldt 4. Jul 06
Indlæg ialt: 26
Fra  Similize Skrevet kl. 14:35
Hej Anne

Vi laver netop den slags hjemmesider du spørger efter. Vi bygger løsingerne over et CMS, hvor vi udarbejder en template til dit site. Og selvfølgelig med et design der passer dine ønsker.

Bo (vores grafiker) er lige den kreative person du leder efter.

Du er mere end velkommen til at kontakte mig - og få en snak om hvad det er du har brug for, og hvad vi kan tilbyde.

Og ja - det ér en jungle - man slipper let 20.000 - 30.000,- for en CMS-løsning.

Men det mener vi ikke det skal koste - vi mener heller ikke at man bag efter skal blive ved med at betale abonnement for at bruge den.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:06
Nu nævner Thomas at nogle er uddannet og har forstand på farvesansen, æstetikken og det vsisuelle, men bare fordi de har en uddannelse er dette slet ikke sikkert de har styr på det.

Hvor har jeg dog set mange uddannede multimediedesignere, der virkelig INTET kan. Jeg mener man skal passe på med at snævre det ind til man skal have en uddannelse. Der findes rigtig mange bureauer der har grafiske designere ansat der måske har en fotograf uddannelse, arkitekt uddanelse eller lign. som laver et langt bedre stykke arbejde end dem der har f.eks. multimediedesignere ansat.

Men ja det er en jungle, men det er alle andre brancher nu også. Jeg kender mange murer som heller ikke kan deres håndværk, selvom de har en uddannelse som murer :)
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 15:16
Hejsa!
og Tillykke med din beslutning om at tage hånd om dit eget liv (jeg har selv lige taget samme beslutning!)

Jeg har valgt at finde en pirvatmand som har kodning som interesse, og har så koblen en grafiker på til at lave et forslag til layout, ud fra mit eget logo og ideer til siden.
Min side bliver også bygget op omkring et CMS.. og jeg synes ikke lige jeg har kunnet se en forklaring her i tråden på hvad CMS er... Da du skriver du ikke ved en dyt om hjemmesider, så tror jeg ikke jeg tager fejl hvis jeg går ud fra at du ikke ved hvad et CMS er.

Et CMS er en hjemmeside hvor du kan redigere tekst og billeder direkte inde fra din internet browser, så du behøver altså ikke et dyrt hjemmeside program for at vedlige holde din side. Lang det fleste CMS er utrolig brugervenlige og det er let at redigere tekster, links, billeder m.m.
Når først selve din side er sat op, er det eneste du fremover skal spekulere på at vedligeholde informationerne på siden. Resten behøves du ikke at arbejde med.
Så CMS er en utrolig smart løsning, især hvis man ikke har så meget forstand på hjemmesider :-)

Håber du kan bruge det til noget :-)

MVH Mette

PS.. kan desværre ikke linke til min side endnu... Men håber den får release om en uge til 14 dage (uhhhh jeg glæder mig!)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:22
Jeg laver ikke hjemmesider, men jeg vil dog give et link til en person, som laver utrolig gode løsninger og som er meget banebrydende....

Fra Milton Keynes
Tilmeldt 4. Jul 06
Indlæg ialt: 26
Fra  Similize Skrevet kl. 15:26
Ja det er helt rigtigt som Mette skriver, om CMS, det burde man måske have forklaret helt fra starten...

CMS (Content Managment System) gør den daglige vedligeholdelse af en hjemmeside meget lettere, da man kun skal fokusere på indholdet og ikke i så høj grad på om det bliver præsenteret korrekt.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 15:28
Så mangler der blot at blive oplyst at CMS kan fås fra 0 kroner og opefter.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)