Hej Aminoer VI har behov for nogle klistermærker vi kan sætte på vores elektriske og benzindrevne løbehjul når vi sender dem afsted. De skal være ganske simple med vores navn og evt. web-adresse og tlf. nr. Vi har ikke behov for så mange - maks. 100 stk. Er det noget man kan få lavet i så få af, eller trykkes de kun i større mængder? Hilsen Morten |
Hej Morten,
Det kan vi da lave i MediaMouse. Vi laver rigtig mange klistermærker i forskellige antal og størrelser hver eneste dag.
Hvis du sender mig en email (du har vidst adressen fra sidst vi to emailede sammen - ellers er den jesper snabelA mediamouse.dk), med de ønskede mål m.m., så skal jeg nok sende dig nogle priser retur. Hvis de skal sidde på et løbehjul og holde i længere tid, så vil jeg som udgangspunkt anbefale dig at mærkerne laves af vores coatede udendørs-folie. Men det kommer lidt an på hvor det skal sidde og om der er nogle specielle ønsker omrking mærkets farver m.m.
Mærker kan vi typisk lave i antal helt nede fra ét styk og så ellers derop af. Afhængigt af størrelsen, men gættet ud fra hvor store de skal være på et løbehjul, så vil jeg skyde på at du nok bør få lavet minimum 50 stk., da prisforskellen imellem 30 og 50 stk. ikke vil være så stor. Men det er et skud, så med nogle konkrete mål kan jeg bedre sige hvor få der kan betale sig at få lavet .
Du kan også tage et kig på vores hjemmeside under klistermærker . Der kan du læse noget mere om dem. Og hvis du ikke gider at bruge tid på at læse dem, så send mig en email eller ring til MediaMouse - så får du ihvertfald klar besked.
/Jesper