Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan kommer du til tops i søgemaskinerne

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon link her. Den er bogmærket til senere brug! Takker

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det.....

Jeg har tidligere oplevet at bogmærke noget, som så er blevet slettet eller flyttet, så jeg har copy/pastet det ind i word ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Snedig ide!

Jeg har nu gjort det samme - tak for fif!

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Med al respekt, glemmer Martin desværre en del vigtige ting i den artikel ...

  1. Ingen NOFOLLOW links - de har ingen direkte SEO værdi. Det er vigtigere end de fleste andre punkter der nævnes
  2. Siderne der skaffes links fra SKAL være indekseret i Google - er siderne der linkes fra ikke det har de INGEN værdi.
     
  3. INGEN indiske link buildere jeg har set kan skabe kvalitets-links - men alene "bread and butter" links (i bedste fald). Er du et konkurrencepræget marked - eller internationalt, så hjælper den type links dig kun ganske lidt
     
  4. Der er en MEGET STOR risiko forbundet med indiske (eller Kinesisiske, Pakistanske osv) link buildere. Hvis man ikke er i stand til fagligt at evaluere dem, ender man meget let med SÅ meget snavs at det skader mere end det gavner. I værste fald (hvilket en af mine kollegaer i UK havde en sag med i forrige uge) ryger du helt ud af Google!
     
  5. Hvis Inderne fucker op er der intet du kan gøre - det er DIG der bliver fucked i Google, og du skal være meget naiv for at tro, at du så får erstatning. Og hvem orker at køre en retssag mod et tvivlsomt foretagende i Indien?
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

God pointe, du har der.

Hvad kan løsningen så være, hvis man vil have sine fremmedsprogede sider højt på Google? Skal man nøjes med at SEO optimere selve siderne og glemme alt om linkbuilding på dem?

Hvis vi nu tager udgangspunkt i SPAMfighter, som har mange forskellige sprog, herunder spansk, tysk, thai osv, hvordan ville du så gribe den an?

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

> Skal man nøjes med at SEO optimere selve siderne og glemme alt om linkbuilding på dem?

Nej, så kommer du i hvert fald ikke langt :)
Spørgsmålet er ikke OM man skal linkbuilde - men hvordan ...

Der er sindssygt mange måder man kan skabe flere links på, og det bliver lidt for omfattende at liste det hele her. Og ikke alle metoder egner sig for alle sites eller brancher.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib har allerede været på banen med nogle gode indvendinger.

Jeg vil gerne supplere med nogle flere ting, man skal være opmærksom på.

Ganske som man hører ved outsourcing af programmeringsopgaver, er det meget vigtigt at være helt præcis med sine krav og følge op undervejs. Thorborg er allerede inde på det i sin artikel, men det skal virkelig udspecificeres, hvad de her linkbuildere må og især IKKE må.

Det er meget populært blandt de her lavpris linkbuildere at skaffe links via link directories, social bookmarking og ikke mindst kommentarer på do-follow blogs. Kvaliteten af den slags links er ofte tvivlsom, men der er også et andet aspekt, man skal overveje. Har du lyst til at lade andre skrive diverse mere eller mindre spammy kommentarer på alskens blogs og linke tilbage til dit firma? Hvis du går op i dit firmas omdømme, bør du stille som krav, at der ikke må blive skabt links vha. blogkommentarer.

Og til sidst lige en case fra virkelighedens verden. Mikael fra Antphilosophy hyrede nogle indere til linkbuilding på en engelsksproget site. Konklusionen på det eksperiment står her: 270$ for tilmelding til 74 directories og 5 social bookmark-sider.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jack: Tag og installér en PDF-printer som fx PDFcreator (min favorit). Så kan du "udskrive" fx en webside til en fil (et .pdf-dokument). Det gør jeg med guldkornene. Så har jeg dem lokalt hvis de skulle forsvinde online.

http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/

/Henrik

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

HenrikS:

@Jack: Tag og installér en PDF-printer som fx PDFcreator (min favorit). Så kan du "udskrive" fx en webside til en fil (et .pdf-dokument). Det gør jeg med guldkornene. Så har jeg dem lokalt hvis de skulle forsvinde online.

http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/

/Henrik

 

God idé............det vil jeg lige checke ud ;o)

Ja, jeg vælger jo, som sædvanlig, at tro på det du skriver Mikkel, så jeg tænker lige en ekstra gang...................

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)