Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

System til forening med næsten 1000 medlemmer?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart kender jeg ikke nogle foreningssystemer og har lidt svært ved at se de "gængse" cms'er konverteret til det behov. Jeg har i sin tid haft banket noget sammen til en noget mindre gruppe og kan da godt kigge i gemmeren, men det vil nok være noget der skal programmeres lidt ekstra på.

du kan evt. også kigge på www.ning.com eller andre sociale netværkssystemer som BoonEx eller hmmm... der var noget der kørte via Ruby on Rails... kan ikke lige huske hvad det hed. Men en søgning på den slags bringer dig måske nærmere :)

held og lykke
jesper

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 09:09

Jeg vil bestemt mene at Drupal kan løse opgaven. Hvis kampen stod mellem Joomla og Drupal vil jeg mene at Drupal var en langt bedere løsningn til denne opgave type. Drupals mulighed for at lave skræddersyede content-typer vil jeg umiddelbart mene er det der gør Drupal til en rigtig løsning her.

Det skal dog siges at jeg jo ikke kender opgavens art helt ...... men kan kun gætte på hvilke funktioner der er brug for!

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 09:35
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:30

Denne forening er IKKE en sportsforening og både klubmodul og vig forening er til sportsklubber - det er derfor meget svært for mig at gennemskue hvad der er bedst for mig...(os)

Men tak for jeres bud - jeg tager dem med til bestyrelsen og så må vi kigge det igennem...

Mette

Fra København
Tilmeldt 26. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 02:38

Hej Mette

Vi har bygget store foreningsdatabaser integreret med såvel websites som bogholderisystemer i over 25 år, og vil gerne byde på opgaven. Da vi ikke har så travlt i øjeblikket kan vi sikkert give en favorabel pris.. 

Vi kan tilbyde at bygge det hele til jer fra bunden, eller opbygge et system, delvis fra bunden, og delvis af tredje parts elementer, som f.eks. et færdigt forum tilpasset jeres behov...

Vi kan kontaktes på info@officespace.dk

Tilmeldt 12. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:57

Hej Mette

www.ClubPeople.com er det helt rigtige system og er 100% gratis.

Vi har desuden mulighed for at lave skræddersyet løsning ud fra portalen.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 12:05

Hej Mette,

Vi har lavet et system, hvor du kan indtaste medlemmer, og se om de har betalt, sende dem mails og håndterer de administrative ting i forbindelse med foreninger.

Dette kan spille sammen med bruger delen i forskellige fora der findes påp nettet.

Ligeledes kan det sættes op sammen med Vores CMs system med mulighed for at sende nyhedsmails ud til medllemerne segmenteret efter forskellige maillinglister, hvor du selv bestemmer hvilke kriterier der skal være på den enkelte maillingliste.

Du er velkommen til kontrakte mig. Så tager vi en snak om det, og jeg kan vise dig det.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 13:29

Tak for jeres svar, men vi er nået dertil i processen hvor vi snakker om at lægge det på en dedikeret server - måske ovenikøbet secure server. Så vi er oppe i en lidt anden skala end jeg regnede med først :)

Tak for jeres svar

Mette

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 13:40

MetteSkagen:

Tak for jeres svar, men vi er nået dertil i processen hvor vi snakker om at lægge det på en dedikeret server - måske ovenikøbet secure server. Så vi er oppe i en lidt anden skala end jeg regnede med først :)

Tak for jeres svar

Mette

Hej Mette

Men så er klubmodul.dk måske ikke så tosset alligevel. Jeg mener når store klubber som Hillerød , Vejle og Køge Svømmeklub med over 1500 medlemmer i hver klub kører med det så er det måske ikke helt tosset.

Om den forening du repræsenterer er en sport eller debatforening er ligegyldigt. det er funktionaliteten du skal kigge på..

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 13:58

Vi har brug for flere medlemslister som kan adskilles i systemet så nogle tilmeldte brugere kan se en liste og nogle kan se to and andre tre. Vi skal med andre ord have en del forskellige grupper med forskellige rettigheder og muligheder.

Vi har brug for at dem der kommer ind på siden kan søge på medlemmerne på et postnummer interval, på søgeord, på by, kommune eller andet. Vi har brug for at et medlem kan have 2 eller flere klinikker uden at medlemmer skal oprette flere profiler.

Vi har brug for, at også pensionerede medlemmer kan stå på siden og at udenlandske medlemmer også kan stå der og blive søgt på.

Vi har brug for en god søgemaskineoptimering, ikke bare for sitet som sådan, men for det enkelte medlems kompetencer, sådan at vi gør os selv en dobbelt tjeneste ved at vores medlemmers kompetencer bliver promoveret gennem siden.

Da vi kan have følsomme oplysninger liggende om verserende sager eller medlemmer, skal det være en server hvor vi er sikre på at ingen kan gå ind og trække oplysninger ud...

Kan systemet det Jesper? :)

Mange hilsner

Mette

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)