Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uheldig episode med SEM firma

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
> men du havde måske slet ikke behøvet det firma i første omgang ?!?!

Jeg skal ikke gøre mig klog på om han lige kunne have undværet DET firma, men generelt set kan vi jo i principet lave alting selv, som iværksættere, men det er tit og ofte en god ide at overlade nogle arbejdsobgaver til andre - typisk dem man føler sig selv dårligtst i stand til at løse  effektiv nok, og som man måske slet ikke interesserer sig det store for.

Jeg har f.eks. en bogholder, men det er jo ikke fordi jeg ikke godt selv KUNNE udføre opgaven, men fordi jeg synes jeg bruger min tid bedre på andre ting.

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 01:16
Jeg har også selv en bogholder, da jeg hellere vil bruge tiden på noget andet. Men det, som jeg mener er, at Martin måske skulle have nærlæst kontrakten bedre og spurgt mere ind til "hvad der menes". Det er jo tydeligt at der er nogle forventninger, som ikke er blevet indfriet, -og det er da synd (for begge parter), -og hvis han havde nærlæst osv. så kunne det jo være at han så slet ikke ville bruge dem, men måske nogle andre, - eller gøre det selv...

Og at sætte sig ind i tingene er jo ikke skadeligt . Du Mikkel, har selv givet mig det råd tidligere, at sætte sig lidt ind i tingene, så man er bedre rustet til SEO og SEM. Om man så vil selv eller lade andre om det, kan man jo så selv vælge. Ligesom du jo også ved hvilke økonomiske parametre, der er vigtige for din virksomhed, da det er et must for at blive i business.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 11:24
Jeg vil gerne sige en gang til, at jeg ikke har beskyldt nogle for brud på en kontrakt.

Jeg havde bare regnet med en noget bedre kampagne, og da de skriver følgende i deres kontrakt:

X forpligter sig til under denne aftale at levere som minimum 1.000 unikke besøgende til Kunde´s
hjemmeside, pr. måned. Dette tal skal ses som et gennemsnit fordelt over hele aftaleperioden idet trafikken
ved opstart af kampagnen vil være mindre, end når kampagnen slutter.
Skulle der således over en 12 måneders periode være leveret 10.000 unikke besøgende, forpligter X sig
til at levere yderligere 2.000 unikke besøgende uden beregning.

Så forventede jeg ikke, at jeg efter mere end 6 måneder kun stod med 1200 besøgende fra kampagnen. En hurtig udregning vil sige, at før jeg når de 6000 vil der gå 4 x 6 måneder - dvs. 2 år, før jeg har fået trafikken. Det er jo på et eller andet plan uacceptabelt. Og at jeg efter 6 måneder allerede har betalt for det, ja det er i mine øjne ikke retfærdigt.

Men de er i deres ret til at gøre hvad de gør, og det må jeg leve med, det her er bare et eksempel på, at man ikke skal stole på enhver. Jeg tror ikke at det er leverandørens normale måde at gøre tingene på, jeg tror også selv de er overrasket over at kampagnen har leveret så dårlig trafik.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:36
> Jeg vil gerne sige en gang til, at jeg ikke har beskyldt nogle for brud på en kontrakt.

I dit første indlæg skriver du: "Jeg føler mig snydt ...", hvilket jeg opfattede som en anklage mere end end skuffelse over at du havde forventet mere.

Med den type aftaler kan jeg kun anbefale at der afregnes på performance, således at der afregnes for den faktiske trafik der leveres. Hvis denne aftale er indgået med et fast beløb, og dertil en "lovning" om et bestemt antal besøg, ja så vil jeg mene at det er en rigtig dum aftale at skrive under på
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 12:53
Dato: 7/9/2006 11:35:53 AM Forfatter: Mikkel deMib > Jeg vil gerne sige en gang til, at jeg ikke har beskyldt nogle for brud på en kontrakt.

I dit første indlæg skriver du: ''Jeg føler mig snydt ...'', hvilket jeg opfattede som en anklage mere end end skuffelse over at du havde forventet mere.

Med den type aftaler kan jeg kun anbefale at der afregnes på performance, således at der afregnes for den faktiske trafik der leveres. Hvis denne aftale er indgået med et fast beløb, og dertil en ''lovning'' om et bestemt antal besøg, ja så vil jeg mene at det er en rigtig dum aftale at skrive under på

Det var ment som et udtryk for min skuffelse.

Og det er en rigtig dum aftale at skrive under på - jeg har nok været for naiv. Aftalen omfatter en fast månedlig fakturering, og en lovning om 1000 unikke, som det fremgik af mit forrige indlæg.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)