> men du havde måske slet ikke behøvet det firma i første omgang ?!?! Jeg skal ikke gøre mig klog på om han lige kunne have undværet DET firma, men generelt set kan vi jo i principet lave alting selv, som iværksættere, men det er tit og ofte en god ide at overlade nogle arbejdsobgaver til andre - typisk dem man føler sig selv dårligtst i stand til at løse effektiv nok, og som man måske slet ikke interesserer sig det store for. Jeg har f.eks. en bogholder, men det er jo ikke fordi jeg ikke godt selv KUNNE udføre opgaven, men fordi jeg synes jeg bruger min tid bedre på andre ting. |
Jeg har også selv en bogholder, da jeg hellere vil bruge tiden på noget andet. Men det, som jeg mener er, at Martin måske skulle have nærlæst kontrakten bedre og spurgt mere ind til "hvad der menes". Det er jo tydeligt at der er nogle forventninger, som ikke er blevet indfriet, -og det er da synd (for begge parter), -og hvis han havde nærlæst osv. så kunne det jo være at han så slet ikke ville bruge dem, men måske nogle andre, - eller gøre det selv...
Og at sætte sig ind i tingene er jo ikke skadeligt
. Du Mikkel, har selv givet mig det råd tidligere, at sætte sig lidt ind i tingene, så man er bedre rustet til SEO og SEM. Om man så vil selv eller lade andre om det, kan man jo så selv vælge. Ligesom du jo også ved hvilke økonomiske parametre, der er vigtige for din virksomhed, da det er et must for at blive i business.