Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kæmper du med at finde repræsentanter i dit MLM?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Holeby
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du med i et MLM firma?

Har du svært ved at finde nye repræsentanter?

Der kan være mange spørgsmål når man lige er startet i MLM.

Kontakt os for gratis træning i hvordan man nemt finder de rigtige mennesker til sit MLM team.

 

MVH

 

David Duun

 

 

 

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du lyst til at skrive her på forumet hvordan vi finder nye emner? I så fald kan det være at der er flere der vil få glæde af dine råd og hjælp, og i MLM er vi der jo for at hjælpe hinanden.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

David Duun:
Kontakt os for gratis træning i hvordan man nemt finder de rigtige mennesker til sit MLM team.

Jeg vil da gerne komme med bare ét eksempel:

Gode Leads / Emner til din Multilevel Marketing forretning er ligesom at finde guld i denne branchen. Hvis du har været involveret i Network Marketing noget tid, så ved du hvor vigtigt det er at finde de mennesker som brænder efter denne type business. Men når det er sagt, så er det svært at finde de rigtige typer mennesker indenfor alle brancher, mennesker der arbejder med MLM har for det meste bare den holdning, at det er lettere at finde nye emner der er interesseret end det i virkeligheden er. hvorfor; fordi det for de fleste kun handler om hele tiden at rekrutter nye medlemmer.

Dit “varme” marked som er din familie, venner og arbejdskollegaer kan hurtigt få nok af dig, hvis du forsøger at presse dem til at se på din forretning. (Jeg vil lige nævne, at du bør tage et kik på ombudsmandens hjemmeside, for at se retningslinierne, hvis dette er måden du arbejder på).

Min filosofi om MLM er:

- Sælg ikke.

- Rekrutter ikke.

- Lav ikke nogen navneliste.

- Prøv ikke at rekrutter familien.

- Prøv ikke at rekrutter dine venner.

Langt de fleste MLM forretninger opfordre deres medlemmer til at fortælle alle mennesker de kommer i kontakt med om forretnings muligheden. Dette kan hurtigt få dig til at blive opfattet som en meget upopulær person.

Og langt de fleste Network Marketing forretninger opfordre stadig deres distributører at finde deres emner blandt venner og familie. Brugen af internette ses ikke som den rigtige måde.

Men det er ikke svært at opbygge en pipe-line til dig selv og få masser af Multilevel Marketing leads / emner via internettet.

Det handler ikke om at bruge det generisk website, din virksomhed gav dig, der ligner alle andres selskab business sider. I disse dage, er det meget sværere at få disse generiske sider placeret højt på Google, især når så mange af dem anses for spam.

Mange er blevet fristet at at købe deres leads / emner fra diverse mæglere. Men du vil meget hurtig opdage at dette er spild af penge. De fleste mæglere videresælge leads igen og igen.

Den bedste måde til sikkert og effektivt at generere Multilevel Marketing emner til dig selv via internette, er at hjælpe andre.

En måde er, at få andre MLM’ers opmærksomhed ved at skrive korte artikler om din MLM mulighed. Sørg selvfølgelig for at tilføje din e-mail adresse og måske et billede.

Mange Networkere kan ikke lade være at udforske andre MLM muligheder. Hovedparten af de mennesker, der vil læse dine artikler vil være andre distributører. Idéen er at gøre dine artikler interessant, informativ og at du selvfølgelig fremstår saglig og som eksperten.

Der er mange muligheder for at generer leads som du kan anvende. Dette var blot en af dem.

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

MLM akakak.

Ja undskyldt mig, har i et par af mine naive år været involveret i et par stykker af dem, Det handler og har aldrig handlet om andet end pyramidespil, det blev så gjort ulovligt, men lovliggjort igen af at man så kunne sælge et produkt (parfume, kosttilskud, telefoni m.m.) Men den ABSOLUT vigtigste del er og vil være at få ens venner, familie, kolleger osv. til at købe en startpakke til x antal tusind kroner, eller man skal købe en pakke for x antal kroner i hver måned, som ikke koster en klejne at producere, og som regel ikke har nogen dokumenteret effekt for noget som helst.

De penge til startpakker mv. er dem folkene i toppen bliver rige af, ikke en s... andet.

Beklager, men MLM er i mine øjne en lummerlig forretningsform at drive.

 

Fra Næstved
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Nu ved jeg ikke hvad det er for selskaber du har været angageret i?

Men jeg er næsten sikker når jeg "siger" at den der har sponseret dig ikke har givet dig den support som du har haft brug for?

og så tro jeg at du har givet op.... fordi at alle dem du talte med ikke syntes det var en god idé og ikke ville gå igang.

MLM Tager tid, men der er tilgengæld Så store muligheder i denne industri.

Du er velkommen til at se mere info om MLM på denne blog: http://www.exploretheopportunity.blogspot.com/

 

Vh

Claus

 

 

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kæmper du med at finde repræsentanter i dit MLM?

nææææ gør i andre det ?? god weekend, eller hvad der er tilbage af den :-)

Karsten

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool Karsten enig, det handler om at tro på sig selv om ens produkter/firma.

 

Søren

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Søren

jep så kommer folk til en selv, dejligt

hygge

Karsten

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja de kommer selv. Jeg har faktisk et eksembel her fornylig. Var til en fest for 1½ år siden og en havde brændt sig og fik derfor en vareprøve for at tage det værste.

Så her i sidste mdr. kontaktede hun os fordi hun gerne vil være forhandler.

Hilsen

Keld

---------------------------------------------------------

Sig ikke nej før du ved hvad du siger nej til.

 

www.bricksite.com/no_money

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)