Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmabil i folie - hvor og hvor meget?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Jeg er ved at se mig om efter en firmabil, der skal pakkes ind i orange folie med Mødebookers logo på mv. Er der nogen, der har gode erfaringer med et firma, der pakker biler ind i folie. Hvad koster det at få af/på osv...

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 21:24
Hej Jesper

Vi har lige givet et tilbud på kr. 15.000,- ex.moms for en fuldindpakning af en varevogn med logo mm. på bilen. Hvis det er en personbil tror jeg du skal regne med ca. kr. 10-12.000 for fuldindpakning og ca 3-4000,- hvis det kun er logo mm. der skal placeres rundt omkring.

Mvh

Brian

Imageprint

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:02
Vi har fået logo sat på forskellige steder på vores bil (ikke pakket ind i folie) og det gav vi ca. 800 kr. inkl. moms for og det var vel at mærke med regning (selvom prisen måske kunne indikere noget andet).

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 09:42
Dato: 7/6/2006 9:02:20 AM Forfatter: Kurt Moskjær Andersen
Vi har fået logo sat på forskellige steder på vores bil (ikke pakket ind i folie) og det gav vi ca. 800 kr. inkl. moms for og det var vel at mærke med regning (selvom prisen måske kunne indikere noget andet).

Er det inkl. folie og påsætning? Ved hvem har du fået det lavet og har du mulighed for at tage et billede af bilen så vi kan se hvordan det ser ud?

mvh

Henrik

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:00
Ja, det er inklusiv både folie og påsætning. Det er det lokale firma SLJ Skilte der har lavet det.

Jeg har ikke et billede af bilen pt., men kan lige finde det frem.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 10:40
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:48
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:32
  Hej Jesper,

Nu kan jeg se ud fra dit postnummer, at du ikke lige bor i vores nabolag (Nordsjælland/KBH) ,
men ellers er det også sådan noget vi laver i MediaMouse. Vi har efterhånden en hel del biler, trailere m.m. på vores samvittighed. Vi laver både fuldbeklædning og delvise beklædninger i større og mindre grad - f.eks. blot streamere.

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk

Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 09:51
Hvis det stadig har en interesse har jeg en bekendt i Letland der har lavet reklame og logo til et par biler i Danmark. Han er dansker men bosiddende herovre og får tingene lavet herovre, men I kan jo sende ham en mail med Jeres ¸nsker: mitzimetal@msn.com (Nis Nissen). Måske kan han hj¿lpe.

Esben

Edit: okay tråden var fra juli, men sidste år! Så den oprindelige interesse er nok forsvundet - men det kan være der er andre.

Esben Kalhøj, Letland

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 08:32
Jimmy Bruun fra Bruuns Skilte gør det ganske godt, og sidst jeg fik en pris fra ham, var det også omkring kr. 10.000 for en personbil.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)