Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joint venture - giv dine kunder et godt tilbud

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis i besøger min webshop, skulle det gerne fremgå, at jeg har en lang række attraktive mærkevarer - primært til mænd - i form af ure til næsten ethvert formål.

Det kunne så være, at en eller flere af jer Amino'er er indehaver af en fornuftig størrelse kundeportefølje, som i gerne vil (og må) sende et godt tilbud, selvfølgelig gerne med lidt relevans til de øvrige produkter, fx tøj, livsstilprodukter etc. Her kommer jeg ind.

I kan give jeres kunder et særligt godt tilbud på et eller flere udvalgte ure, fx Hugo Boss eller Chotovelli sammen med jeres øvrige tilbud, næste gang i sender et nyhedsbrev ud. Vi aftaler priser/rabatter på forhånd og udstyrer kunderne med en særlig rabatkode, som dermed kan henføres til vores aftale.

Baseret på gennemførte salg i tilbudsperioden afregner jeg kontant overfor jer - beløb eller %-sats alt efter aftale. Al returnering af varer, garanti etc. tager jeg mig af. Det er ren win/win - I får street-credit  for at give det gode tilbud - og kontant afregning fra mig - og jeg får markedsføring og ekstra omsætning.

PM eller email med jeres forslag.

Venlig hilsen
Ole

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)