Hej alle sammen. Jeg forhørt mig om noget tid siden, og nogle priser på en konplet webshop. Og jeg blev selvfølgelig tilbudt en masse, hvilke var skønt.. Jeg har ikke forstand på at lave en webshop, så kan i måske forklare mig hvorfor at priserne svingende fra 3000 kr til 26.000 kr for samme produkt? Jeg vil mene det måske godt kan virke lidt mærkeligt, at der ca er 866% forskel på prisen, jeg får ikke 866 gange så meget for den dyre kontra den helt billige.. Nogen af jer der måske kan fortælle det, som har lidt mere forstand på det end mig. Jeg har dog hverken valgt den 3000 eller 26.000 kr.. |
Hej Jevo,
Jeg har ikke noget konkret svar på dit spørgsmål, da det vil kræve noget mere information om, hvad du ville få for pengene.
Men overordnet set, så får man for det meste, hvad man betaler for. En webshop kan være mange ting, det kan være en helt standard open-source løsning med et design hentet ned fra nettet. Den fremgangsmåde kan gøres ret billigt, da der næsten ingen tid skal lægges i det for leverandøren. Omvendt kan man lave Amazon (okay, overdrivelse fremmer forståelsen) og så snakker vi nogen helt andre priser. Så forskellen i pris skal nok vurderes efter, hvor meget tilpasning de forskellige leverandører har skønnet var nødvendigt for at leve op til dine ønsker.
Jeg håber det opklarede en del af spørgsmålet for dig.