Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har netop oprettet en webshop, og kunne godt tænke mig at få lidt feedback på den. Hvad synes i kloge hoveder?

Se den her: www.myhabitat.dk

På forhånd tusind tak for hjælpenBig Smile

Venlig hilsen

Randi

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:27

Hej Randi.

Tillykke med siden, god mission :)

Tja... hvor skal vi starte. Det er en standard webshop løsning du har valgt, og det lyser igennem. Det er dog ikke nødvændigvis noget som helst negativt.

Hvad der giver mig lidt "ticks" er den skrifttype du har brugt, og til dels skriftstørrelsen. Typen for mig er barnlig og useriøs. Det hænger slet ikke sammen med produktet, missionen og visionen bag siden. Jeg elsker dog det lille billede "my habitat" under din velkomsttekst. Det er nok det eneste, ud over produktbillederne, der antyder professionalisme.

Jeg synes det er fint du har valgt blå farver, men du skal vide at den blå farve er ekstrem svær at få til at gå op i en højere enhed uden den, som på din side, virker barnagtig. Den blå farve står for tryghed og troværdighed (tænk danske bank), men i dit tilfælde kommer den til at få mig til at tænke på min datters daginstitutions vægmaler (lavet af børnene). Du kunne evt prøve med lidt flere farver. Spille lidt på "hippie temaet" det kunne siden godt bære.

-Karsten

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 15:38

Hej, der er nogle ting som du måske skal kikke på:

Overskrift

Det ser ud til du ingen overskrift har på nogle af siderne (check "title" tagget)

Tekstjustering

Teksten på forsiden er centreret, synes det vil se bedre ud med venstrejustering, desuden virker Comic Sans (som Karsten sagde) uprofessionelt og barligt.

Flyt teksten i Links og Fakta lidt mere til højre som de andre. Overskrift til Søg er "Overskrift".

En egentlig vareliste, ikke kun som nyheder (kan jeg ikke finde den?)

Men synes den lyseblå farve er irriterende, og der er for mange gradients.

Men ellers en fin side, men den kræver dog mere arbejde, ville ændre designet til noget mere fest/farver og blomster.

Tilmeldt 3. Mar 09
Skrevet kl. 15:56

Tusind tak for jeres kritiske øjne, har allerede rettet nogle af tingene til, og vil også blive ved med at arbejde videre med siden.

Flere forslag modtages meget gerne.

Randi

Fra KBH Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Skrevet kl. 16:22

Hej Randi,

Godt valg at vælge farven blå, så går man aldrig gal i byen.

Den er enkel og er det den er. Det er ment positivt man skal ikke lede efter.... den er nem at bruge

hvad angår skrifttype, kunne der godt bruges en anden.

Ellers nem og overskuelige

Venlig hilsen

Gitte Damgaard Christensen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)