Der findes INGEN ordentlige open source debat-løsninger til Windows servere - og det er den slags server som såvel Martin, undertegnede og mange andre har erfaring med at bruge. Og som Martin siger står valgte for sådan nogle som os derfor reelt imellem at bruge det vi kender og har mulighed for at få opsat og vedligeholdt - eller helt lade være. Jeg gider sgu ikke skulle bruge måneder på at lære nye systemer at kender bare for at tilfredstille nogle få teknologi-hellige mennesker, der har valgt at sætte sig i et hjørne og tude: Linux! :) Hvis det så pisser nogle af - so be it. |
Dato: 7/5/2006 9:09:44 AM
Forfatter: Mikkel deMib
Der findes INGEN ordentlige open source debat-løsninger til
Windows servere - og det er den slags server som såvel Martin,
undertegnede og mange andre har erfaring med at bruge. Og som Martin
siger står valgte for sådan nogle som os derfor reelt imellem at bruge
det vi kender og har mulighed for at få opsat og vedligeholdt - eller
helt lade være. Jeg gider sgu ikke skulle bruge måneder på at lære nye
systemer at kender bare for at tilfredstille nogle få teknologi-hellige
mennesker, der har valgt at sætte sig i et hjørne og tude: Linux! :)
Hvis det så pisser nogle af - so be it.
Forfatter: Mikkel deMib
Der findes INGEN ordentlige open source debat-løsninger til
Windows servere - og det er den slags server som såvel Martin,
undertegnede og mange andre har erfaring med at bruge. Og som Martin
siger står valgte for sådan nogle som os derfor reelt imellem at bruge
det vi kender og har mulighed for at få opsat og vedligeholdt - eller
helt lade være. Jeg gider sgu ikke skulle bruge måneder på at lære nye
systemer at kender bare for at tilfredstille nogle få teknologi-hellige
mennesker, der har valgt at sætte sig i et hjørne og tude: Linux! :)
Hvis det så pisser nogle af - so be it.
Der er jo også muligheden for at gå sammen med nogle af dem, som kan få det op at køre på andre system, når I nu ikke selv har ekspertisen til det, så man ikke udelukker brugere fra at deltage på baggrund af deres valg af browser - et valg de kan have foretaget for at kunne håndtere popop-vinduer, undgå spyware eller efter anbefaling fra sikkerhedsvirksomheder - uanset styresystem.
Og er man hellig, blot fordi man ikke kan acceptere licensbetingelser efter at have læst dem.
Hvad skal man så kalde dem, der blot acceptere uden at vide, hvad de har accepteret?
Læser I heller ikke de kontrakter, som I indgår med andre virksomheder?
Men jeg gentager det gerne - hvis Amino i fremtiden udelukker Firefox-brugere, så vil jeg sætte et alternativ op, hvor alle - uanset browservalg - er velkomne. Men indtil da, vil jeg da gerne have, at Amino fortsætter, da det er bedst, at iværksættermiljøet i Danmark ikke fragmenteres yderligere.