og lidt plads på en MSSQL server bliver det vel ca. 1.600 kr. Vi er selv et startup (nu på 3. år), og vi holder os ikke tilbage for at sponsere gode ideer og rare mennesker. Så jeg vil da gerne tilbyde det hele for det halve :) I øvrigt er jeg ret sikker på at du kan klare dig med Workgroup eller ligefrem den gratis Desktop version af MSSQL server. |
Tak for de mange tilbud og forslag.
Et par andre ting der er væsentlige er at der hver dag skal tages backup og at serveren løbende skal patches, opgraderes etc.
Et par andre ting der er væsentlige er at der hver dag skal tages backup og at serveren løbende skal patches, opgraderes etc.
Så dem af jer der er kommet med konkrete tilbud, kan i ikke lige kigge på dem igen med de nye "krav"?
Og mht. til lidt reklame finder vi nok ud af det. Jeg vil ikke overplastre siden, men lidt omtale her og der og et fast link fra bunden af forsiden skal vi nok finde ud af.
Dbh Martin
Og mht. til lidt reklame finder vi nok ud af det. Jeg vil ikke overplastre siden, men lidt omtale her og der og et fast link fra bunden af forsiden skal vi nok finde ud af.
Dbh Martin