Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Takt og tone her på Amino.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle.

Jeg må lige slå fast, at jeg overhovedet ikke reagerer på at arbejdet er "gået til anden side".  Det er ikke her på siden jeg "sælger" min vare, men ser det som noget i retningen af  " kollega til kollega" og jeg betragter Amino på det mere kollegiale plan.  Jeg mener ikke at have hældt vand af ørene overfor jer andre, men jeg svarede i den oprindelige tråd, da jeg ikke har nogen e-mail adr at skrive til og den med telefonen er jeg jo åbenbart ikke kvalificeret til :-) Det jeg har skevet i tråden var til Tareq.

Det var slet ikke det mit spørgsmål gik på. Jeg skal gerne påtage mig skylden for den kiksede telefonsamtale, men:

Jeg tror alle her ville være lige så kede af det som jeg er pt over den direkte advarsel om at have noget med undertegnede at gøre.

Jeg beklager at jeg ved at være clumpsy fik startet denne tråd to steder.

God - weekend

Sören

- få en håndværker - få et liv

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 00:39

Er helt enig i at det ikke på nogen måde er fair at advare andre imod dig fordi i har haft en lidt hidsig samtale i en telefon. Det har jeg også skrevet i et andet indlæg i tråden. Men synes nu bare at man klare sine kontroverser med hinanden uden at skal skrive som du gjorde i den tråd med tariq. Se send ham hellere en pm og hvis han ikke svarer på den så lad det være hvad det er.

Held og lykke fremoverSmile

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 01:07

Må man ikke sige "pis" på Amino? Pis... jeg er ret sikker på, at jeg har sagt en ting der er en del værre. 

Ja, Tariq er hård i tonen og han siger "pis", men teknisk set i et citat - for ordet havde han åbenbart brugt i telefonsamtalen.
At han advarer andre om at handle med SG? Måske ikke super elegant, men teknisk set hvad SG startede med at gøre, bare uden at bruge ordene. Hvis SG ikke havde bragt deres uoverenstemmelse ind i dette forum (for offentligt at sværte Tariq's forretningsmetoder til) men eksempelvis havde skrevet en mail, eller ringet Tariq op igen, var situationen ikke "eskaleret" (og jeg bruger gåseøjne, for jeg synes altså lidt at det er noget børnehave-pis (oh yeah)) dertil, hvor Tariq bruger det farlige ord og advarer om SG's virksomhed.  

Hvis du ikke vil spille bold, skal du ikke løbe ind på banen og tackle, Bamsefar.

Move the fuck on. 
Pis, jeg gjorde det igen. 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:30

Rolig nu. SG har da på ingen måde sværtet Tariqs forretningsmetoder til men burde omvendt slet ikke have skrevet om det her op Amino, men have taget den med Tariq eller, hvad jeg havde gjort, glemt det og kommet videre.  

Men det ændrer jo ikke ved at man godt må føre et ordentligt sprog og at dette ikke er Arto.  Hvordan ville jeres egne kunder reagere hvis I kommunikerede sådan med dem ? Mange unge kan ikke finde ud af  at formulere et brev. Derimod er de gode til at skrive en SMS. Hvordan ser verden ud om 10 år hvis alt sprog sker i form af chat-sprog. Vi er godt på vej.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skattekonsulenterne:
Hvordan ser verden ud om 10 år hvis alt sprog sker i form af chat-sprog. Vi er godt på vej.

Så kan det være at selv et responsum fra en skattekonsulent er til at forstå!Zip it!

Henrik

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:39

Klovn:

Skattekonsulenterne:
Hvordan ser verden ud om 10 år hvis alt sprog sker i form af chat-sprog. Vi er godt på vej.

Så kan det være at selv et responsum fra en skattekonsulent er til at forstå!Zip it!

Henrik

Haha, det var simpelthen GULD-kommentaren idag! Tak for et godt grin, Henrik Big Smile

God weekend til jer alle,

Flemming

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:46

Klovn:

Skattekonsulenterne:

Henrik

Ha ha ha ha god humor :-)

Dbh Martin

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:58

YesCool  Den sad lige i skabet....

/Jesper

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)