> Har du en bibeskæftigelse som eksklusiv callgirl, som vi andre ikke kender til ? ;) Nej, det er lige omvendt :) ![]() |
Fakturering pr. time ved tlf-opkald?
|
|
Hvis du er lovet gratis telefonsupport kan de selvfølgelig ikke pludselig forlange 1250 kroner pr time for det. Hvad står der i din kontrakt? Jeg tager selv penge for telefonisk support overfor mine kunder, og der betaler de en timepris, dog minimum en halv time, selvom det måske blot er et lille kort spørgsmål. Det fungerer fint og der er kun en enkelt (nu tidligere) kunde der brokkede sig over at skulle betale for at stille dumme spørgsmål lørdag aften kl 20 mens jeg var ved at lave stor middag... (Og det værste var sådan set at hvis han havde gidet, kunne han have læst sig til svaret under "Hjælp" i det system han havde lejet...) Andre produkter inkluderer så telefonisk support, men så afspejles det også i prisen. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Spændende snak ![]() Jeg kan godt forstå hvis en webhotel-udbyder opkræver et gebyr for at blive forstyrret i ferien - specielt hvis der er tale om "dumme" spørgsmål! Måske kunne det være værd at overveje, for en mindre udbyder, at udlicitere pasningen af telefonen til et bureau som vores www.nordiccall.dk - på den måde får kunderne den service de betaler for og som de forventer - og udbyderen kan holde sine omkostninger nede. Blot en tanke - selvfølgelig "farvet" af min beskæftigelse! |
Ideén er som sådan ganske god, men det kræver jo at der enten er et meget vidtrækkende materiale til callcenteret, eller at spørgsmålene er meget meget simple? Jeg formoder ikke at I har folk sidende med dybtgående kendskab til opsætning af forskellige mailklienter, interne systemer som jeres kunder måske har udviklet? I sidder vel med en form for dokumentation fra jeres kunder, som I kan bruge i den daglige betjening af deres kunder? (Nåe ja, det var næsten også lidt reklame da jeg selv laver sådanne dokumentations og kundesystemer) |
Jeg har ikke webhotel ved den omtalte udbyder, men har blot læst deres materiale inklusiv betingelser igennem. Man kan på ingen måde forud se det stunt de pludselig laver, med at opkræver 1.250kr/timen for support. I en branche som webhoteller, der jo altid skal være online, undrer det mig faktisk at de kan holde ferie - men det hænger nok sammen med, at det er et enmandsfirma |
Jeg holdt 14 dagesferie og var til Le Mans og i Paris, hvor jeg havde adgang til mine systemer fra min laptop, via enten gprs eller wifi på hotellet. Eftersom der var overvågning på alting ville jeg få en sms hvis noget gik i kage, hvilket det ikke gjorde. At det så kostede mig en formue når folk ringede til mig er jo ikke kundens problem, jeg kunne jo bare have ladet være med at holde ferie. Jeg havde dog valgt at holde delvist lukket, i og med at det primære nummer henviste til et supportnummer, som var stillet videre til min mobil, så folk kunne få fat på mig hvis de ville, men telefonsælgere var der heldigvis ikke nogen af der ringede ![]() Kunderne var informeret om at der ville være ferielukket, men at de kunne ringe hvis der var noget vigtigt. Derudover havde jeg en "bagstopper" herhjemme i Danmark til at håndtere tingene mens jeg var væk, så jeg faktisk kunne holde ferie uden at tænke alt for meget på driften, men kunne nøjes med at svare på mails og snakke lidt i telefon. Sådan en service ville jeg selv være tilfreds med, og har ikke hørt nogen sure miner over det. Og behøver jeg at sige at det var fedt at prøve at sidde i en Aston Martin Vanquish.. ![]() |
Hej Anders, Ja, det er sandt - det kræver at vi får udleveret de nødvendige oplysninger, og selvfølgelig er der grænser for hvad vi kan formidle videre. I øvrigt interessant med de dokumentations-systemer du udvikler - smid mig gerne en PM. Tilgengæld kan vi som "telefonpasser" screene de opkald der komer ind og sorterer efter vigtigheden. Herefter kan vi omstille særligt kritiske opkald og sende en SMS med besked om mindre kritiske spørgsmål, hvorefter udbyderen selv kan sortere i hvem han ønsker at besvare med en opringning, og hvem han vil sende en e-mail. På den måde undgår man også en dyr telefonregning, hvis man befinder sig på en mobiltelefon i udlandet. |