Efter at havde hjulpet bankerne med at øge deres overskud ved at havde et større beløb 500.000+ stående uden renter, og hvor de låner dem ud til andre med god rente, så søger vi nogle gode projekter/forretninger at invistere i.
Hvis du kender nogen der har interesse i en investor, så kontakt mig gerne.
Ja, de to ting hænger sammen, men nu er det ikke boligkøb, aktier m.v. jeg er ude efter.
Jeg er ude efter at finde et projekt / forretning at investere i, det skal dog ikke være boligmarked, men et projekt/forretning startet op af nogen der har en ide de tror på :)
Man må jo sige, at du sidder med lidt af et luksus problem!!
Hvis bare man følger med herinde i en uges tid eller to skal man nok finde et sted at proppe ½ mio ind :)
Blot i den kategori, hvor dette spørgsmål også er oprettet, kan jeg da umiddelbart se 4 spørgsmål hvor overskriften indeholder ordet "investor" :) Og den ældste af dem er altså kun fra den 12-6!
Men det er naturligvis sundt at have noget at vælge imellem :)
Det er korrekt, det er nemt at finde nogle tidligere tråde, men min erfaring er at de som regel har fundet en investor og blot har spørgsmål omkring det.
Der er sikkert også nogle hvor de søger en, men i stedet for at skulle bruge en masse tid på, at finde dem der tidligere har søgt og måske allerede har en løsning.
Så er det nemmere og sikkert til mindre gene for personerne omkring disse indlæg, at jeg beder dem der forsat søger og har en ide om, at komme til mig.
Men mange tak for dit indlæg og de øvrige herinde samt private henvendelser.