Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boligportal med store indtjeningsmuligheder sælges!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Boligportal med store indtjeningsmuligheder sælges!

www.DanEstate.dk er et koncept med stort potentiale, som har været under udvikling i over et år, og står nu klar til lancering. Konceptet lader boligejere sælge deres bolig uden om ejendomsmægler, og derved spare salæret, som ofte er mange tusinde kroner. DanEstate.dk samarbejder med diverse boligrådgivere og boligadvokater, som står klar med tips og rådgivning, hvilket betyder at det eneste du skal koncentrerer dig om er selve systemet. Systemet er bygget op med betalingssystem, hvor der kan bruges dankort/visakort. Alt på siden opdateres automatisk, altså er der ingen vedligeholdelse af annoncer, annoncen oprettes automatisk så snart brugerens transaktion er gennemført, og udløber når tiden for den annoncetype brugeren har valgt er opbrugt. Siden har en stor administrationsdel, hvor alle informationer, brugere, annoncer, nyheder osv. kan administreres, ligeledes er der komplet CMS system, så tekst og billeder på alle sider kan redigeres online. Siden koster meget lidt at have kørende, så omsætningen på siden er nærmest udelukkende overskud.

Systemet er stort og indeholder mange funktioner, herunder er listet nogle af disse funktioner. Der kan oprettes tre forskellige annoncetyper, og brugerens tilgængelige funktioner afhænger af den valgte annoncetype.

Brugerens funktioner:
Oprettelse af profil
Oprettelse af annonce
Upload af billeder
Løbende opdatering/ændring af annonce
Automatisk genereret salgsopstilling/salgsplakat
Mulighed for genaktivering af udløbene annoncer
Direkte adgang til boligadvokat
Direkte adgang til boligrådgiver
E-mail Support/Telefon support
Disse funktioner er blot nogle af de ting som systemet tilbyder.

Administrators funktioner:
Administrering af brugere
Administrering af annoncer
Administrering af nyheder
Oprettelse af nyhedsbrev
Komplet CMS system
Mulighed for tildeling af rettigheder (f. eks tildeling af rettigheder til at oprette nyheder til en bruger)
Adgang til statistik, for annoncer, brugere, tilmeldte nyhedsbrev osv.
Mulighed for Aktivering af barometer
Komplet bannersystem

Disse funktioner er blot nogle af de ting som systemet tilbyder.

DanEstate.dk har mange funktioner som ikke er set hos konkurrenter, og har derfor store muligheder for at blive rigtig populær. Siden er ikke blevet lanceret endnu da jeg ikke har kapital til at reklamere for siden, men der er blevet gennemført en testperiode på siden, som resulterede i gennemsnitlig 7 nyoprettede annoncer pr. dag, hvoraf fire var betalingsannoncer. Testperioden var kun med annoncering på google.dk og på dba.dk, og varede en måned, så resultaterne skulle være rimelig præcise. Herunder ses et regnestykke over hvor meget der kunne tjenes på et år, baseret på testperiodens resultater.

Betalingsannoncer pr. dag

2x Plus annonce 299,-        = 598,00,-
2x Super annonce 399,-        = 798,00,-
Total pr. Dag            = 1396,00,-

Mulig årlig indkomst 1396,-  x 365    = 509540,00,-

Der er altså gode muligheder for at komme til at tjene rigtig mange penge, på en let måde, da siden sagtens kan administreres ved siden af et fuldtidsjob. Den eneste grund til salget er at jeg ikke har likvide midler til reklame, da jeg påbegynder et langt udannelsesforløb nu her efter ferien.

Systemet:
Der behøves absolut ingen kendskab til webbaserede systemer for at kunne varetage dette system. Herunder er dog listet de tekniske specifikationer for systemet.

Systemet er bygget op i PHP og bruger MySQL database.
Webhotel & betalingssystem er oprettet hos Wannafind.dk. Og er betalt over et halvt år frem i tiden (dette gælder ligeledes domæne

Tilmeldt 16. Sep 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:56

Jeg har læst dit brev, og synes det lyder meget spændende.. hvis det ikke er blevet solgt endnu kunne jeg godt tænke mig at høre mere fra dig omkring dette..

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Apr 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Volkswagen Fredericia Skrevet kl. 21:47

Skriv din pris på erminb@gmail.com

Forstår dog ikke hvordan du ikke kan administrere det, hvis du mener det kan give så meget! Du behøver jo ikke have den store reklamekampagne til at starte med!

Fra København N.
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Fra  Circles of Business Skrevet kl. 22:46

Hej

Jeg tror tilbuddet er lukket for længe siden, ellers er det bare et forsøg som er ugenskueligt.
Jeg tænkte også tanken hvorfor det kan være så svært at have kørende ved siden af et studie, hvis pengene er gode, og arbejdsindsatsen er lille. Måske er årsagen, at der er mindst 1 og måske flere konkurrenter på markedet, som faktisk tilbyder samme tjeneste delvis gratis, så der skal lægges en hel del kroner i markedsføring.
Jeg har sendt mails til ophavshaveren med spørgsmål om der er en fast pris, eller portalen kunne sælges for en lav pris men på en licensaftalen eller lignende. Jeg har aldrig modtaget svar.

Til gængæld så jeg portalen forsøgt solgt på QXL.dk for 3 uger siden, under salg af domæner. Om mindsteprisen nogensinde blev opnået, og portalen solgt har jeg ikke kendskab til.

Henrik Sidenius

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:52

Det sidste bud jeg så på QXL var vidst nok 61.000 hvis jeg ikke husker forkert.

Jeg forstår ikke hvordan denne pris blev opnået :) hvis jeg selv fik den pris for nogle af de projekter jeg udviklede som aldrig blev gennemførst så ville jeg være en rig mand idag.

Dog ser det ikke ud til at portalen er solgt, hvis man går ind på den er der ikke sket noget nyt, og i bunden står der stadig copyright Wolstrup, som er ham der har udviklet den.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:53
Enhver der arbejder prof. med nettet, ved at intet kommer af intet. Der er ingen nemme løsninger, alt er hårdt arbejde. Men kan ikke lave en succesrig service på nettet, ved siden af skolen, det er naivt at tro. Men sjovt nok tror mange, at fordi de foregår på nettet, så er det nok nemmere. Jeg vil påstå at det næsten er hårdere at lave en ok netbutik end en ditto fysisk forretning og jeg har prøvet begge dele.

Men tilbage til nettet. Udvikling, marketing, support og salg er alle discipliner der kræver meget fokus og meget tid og derfor er det langt fra venstrehåndsarbejde.

Dbh Martin
Fra København N.
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Fra  Circles of Business Skrevet kl. 23:14
Point taken, Martin. Ingen indtjening kommer ud af ingenting, heller ikke på/via nettet.

Vi kan så håbe sælger får en god pris for konceptet for ideen er god nok, men indtjeningspotentialet måske nok lidt vel højt sat, men måske kan der ligge indtjening på andre sideydelser.

Henrik Sidenius

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 23:17

Hvis man vil satse på sådan et projekt men ikke selv kan kode det, så er 61.000 kr da ikke mange penge.

Det første website som jeg fik stablet op og solgt fir jeg udviklet for ca 30.000 plus en hel masse procenter :)
Men det var da pengene værd for jeg havde jo aldrig selv kunnet kode det.

Og hvor meget kode får man egentligt for 61000 kr idag ? (og man ikke bruger indien)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:19
Selvom du bruger Indien, er det ikke mange penge. Spørgsmålet er blot om skidtet er kodet ordentligt og det er dokumenteret. Hvis ikke, så er det så godt som værdiløst.

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:23
Nu kender jeg ikke til koden bag, og hvem han er overhovedet. Så jeg kan ikke sige om det er god eller dårlig kode.

Men for 61.000 får man utrolig meget kode hvis man går til en ung studerende. Koden er måske ikke af super top kvalitet. Men i et site som dette ser det ikke ud til der er så meget avanceret programmering. Jeg kan selvfølgelig tage fejl.

Hvis han har fået det solgt til den pris synes jeg det er super fedt, det er bestemt ikke for at rakke ideen ned. Det er altid rart at se nogen slår igennem.

Jeg ved tilfældigvis at designet ( ihvertfald toppen ) er noget der er lavet via eksperten i et spørgsmål hvor der kun var point indblandet.

Derudover vil jeg give Martin ret i at det er svært at tidskrævende at få noget ordenlig op og køre. Især hvis det skal følge den indtægt spørger har lagt ud med

EDIT : ja så kom Martin jo lidt før mig angående kodningen
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)