Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mailserver

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej...

Vi tilbyder blandt andet hosting på vores egne Windows-servere i mit webbureau og her kører vi pt. med MailEnable som mailserver og ASSP som spam-filter (undskyld Thorborg).

Vi er dog på udkig efter en mere integreret løsning, hvor man eksempelvis kan logge ind via webmail og både checke sine mails og se hvilke spammails der er blevet blokeret - i dag skal man logge ind to forskellige steder.

Jeg har set lidt nærmere på Merak Mail Server Suite, men synes den rent prismæssigt måske ligger lige i overkanten med sine 24.990 kr. for et ubegrænset antal brugere.
H
ar nogen af jer andre erfaringer med mailservere til Windows-maskiner og hvilke kan I eventuelt anbefale?


EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes du 25.000kr er dyrt? Hvis du har 50 kunder og de hver betaler 20kr/md. så er det betalt hjem på 2 år.

 

En anden mulighed er at blive reseller ved et andet mail firma, har du overvejet det?

 

/Henrik

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Umiddelbart, ja så synes jeg det er dyrt.

At blive reseller har jeg ikke overvejet, men det var bestemt en mulighed.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm, læste vist ikke dine krav ordentligt. Jeg aner ikke om nogle af de løsninger jeg foreslog har integerere spam oversigt i webmailen.

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Det skal endelig ikke forståes sådan, at vi ikke vil betale det et godt produkt koster. Det var blot for at sondere markedet og se om der var alternativer. Hvis Merak Mail Server er ligeså god som den ser ud til, har jeg ingen problemer med at betale prisen for den og vi skal nok få den tjent hjem. Det er en investering som så meget andet, for at holde virksomheden kørende.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
MDaemon er en af de lækreste Windows mailservere jeg har set, men den koster også derefter.
Alternativt kan jeg anbefale dig hMailServer som er open source og fungerer helt fint, for at få din ønskede funktionalitet med at kunne logge ind og se virus/spam mails stoppet kan den eventuelt kombineres med MailWasher eller en anden tredjepartsløsning.

www.firetrust.com (MailWasher)
www.hmailserver.com

Jeg kender umiddelbart ikke nogen der har spam/virus håndtering direkte integreret i webmailen. Eftersom ASSP er ret så udbredt kunne det muligvis være at der var nogen der havde udviklet et plugin til SquirrelMail eller et andet populært open source webmail system.
En hurtigt søgning gav bl.a. følgende addon til SquirrelMail (jeg har dog ikke kigget nærmere på det): Amavis-New + SQL + SpamAssassin + Quarantine
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har set på både MailWasher og hMailServer - hvad er dine erfaringer med dem, Sune?

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
hMailServer har jeg gode erfaringer med. Der er en rigtigt god support og den fungerer efter hensigten, den er dog meget begrænset i indstillingsmulighederne sammenlignet med f.eks. MDaemon, men det kommer lige så stille - efterhånden som de udgiver nye versioner kommer der rigtigt mange nye features, og jeg synes de er på vej i den rigtige retning.

MailWasher har jeg desværre ikke fået afprøvet endnu, jeg har kun kigget på den.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)