NICE! mvh. RENEGADE
|
Hej Renegade..
NICE! mvh. RENEGADE
|
Med venlig hilsen
René Nielsen
Hej Renegade.. Jeg kom egentlig til at tænke på, hvorfor du netop lige har valgt det system shopbyen tilbyder?
Jeg kan se rigtig mange fejl i shoppen, der ville få mig som køber til at løbende skrigende væk. Først og fremmest er det ikke søgemaskine optimeret.. Ja, de skriver de, og de lyver.. ;) Ergo, finder jeg din butik?
Bemærkningen; få din egen gratis shop.. får din troværdighed til at blive lig med nul. Jeg tænker; er det små drenge der sidder og leger business mænd, eller er det en seriøs butik. Nej faktisk tænker jeg ikke engang, er dette en seriøs butik.
At få folk til at købe "rigtige" produkter på nettet er nok noget af det sværeste, så der skal ikke være noget tilbage til fantasien. Hvis du forsøger at sælge mig et produkt skal det springe mig i hovedet, og jeg skal have fornemmelsen af, at jeg ved ALT om produktet når jeg er færdig..
Anyways, good luck med shoppen.. :)
|
Jeg havde aldrig valgt denne form for shop! Det virker ikke ægte, eller oprigtigt.
|
Ja, jeg ville droppe at købe via en webshop som ser så forvirrene ud. Som andre har skrevet høre reklamer bare ikke hjemme på en webshop, og slet ikke for andres produkter. Jeg ville hvis jeg var dig, bruge lidt penge på en unik webshop nu i stedet for at vente - mange her inde på amino tilbyder webshop løsninger for mellem 5-10.000Kr. Held og lykke! Mvh. Thomas De Oliveira |
Kig lige på hvornår indlægget er skrevet ;)
|
|
SÅ læs dog hvad der bliver skrevet - tråden er 5 år gammel........................
|
Hvorfor jeg ikke vil vælge shopbyen selv om det er gratis ups jeg så ikke tråden var 5 år gamle besvaret da en anden skrev lige før
ups jeg så ikke tråden var 5 år gamle besvaret da en anden skrev lige før |
Bare se bort fra min besked... Det er da utroligt sådan en gammel tråd er blivet fundet og skrevet i igen!.. |