Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop reklamer.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 17:19

Hej Renegade..

Jeg kom egentlig til at tænke på, hvorfor du netop lige har valgt det system shopbyen tilbyder?

Jeg kan se rigtig mange fejl i shoppen, der ville få mig som køber til at løbende skrigende væk. Først og fremmest er det ikke søgemaskine optimeret.. Ja, de skriver de, og de lyver.. ;) Ergo, finder jeg din butik?

Bemærkningen; få din egen gratis shop.. får din troværdighed til at blive lig med nul. Jeg tænker; er det små drenge der sidder og leger business mænd, eller er det en seriøs butik. Nej faktisk tænker jeg ikke engang, er dette en seriøs butik.

At få folk til at købe "rigtige" produkter på nettet er nok noget af det sværeste, så der skal ikke være noget tilbage til fantasien. Hvis du forsøger at sælge mig et produkt skal det springe mig i hovedet, og jeg skal have fornemmelsen af, at jeg ved ALT om produktet når jeg er færdig..

Anyways, good luck med shoppen.. :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:44

Jeg havde aldrig valgt denne form for shop! Det virker ikke ægte, eller oprigtigt.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 10:55

RENEGADE:
Og nu til spørgsmålet: Ville nogle af jer droppe at købe et givent produkt pga. de reklamer der er i shoppen? Eller rettere sagt, tror I det vil tage meget af salget at reklamerne er der?

Ja, jeg ville droppe at købe via en webshop som ser så forvirrene ud.

Som andre har skrevet høre reklamer bare ikke hjemme på en webshop, og slet ikke for andres produkter.

Jeg ville hvis jeg var dig, bruge lidt penge på en unik webshop nu i stedet for at vente - mange her inde på amino tilbyder webshop løsninger for mellem 5-10.000Kr.

Held og lykke!

Mvh. Thomas De Oliveira

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:56

Kig lige på hvornår indlægget er skrevet ;)

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 11:01

Meget gammelt indlæg.

så min besked er fjernet

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 11:02
Uha så vil dine konkurrenter dukke op i reklamerne og det er vel ikke lige meningen
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SÅ læs dog hvad der bliver skrevet - tråden er 5 år gammel........................

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:35

Hvorfor jeg ikke vil vælge shopbyen selv om det er gratis

ups jeg så ikke tråden var 5 år gamle besvaret da en anden skrev lige før

• Det er ikke dit eget domæne hvordan vil du have folk til huske shoppen vis de gå hen til anden computer , folk tænker jo normalt det på et unikt domæne her skal de tænke dobbelt .
  • Folk har masse af ting de skal tænke over når de skal købe på nettet jeg ville ikke tage en seriøst der engang har råd til sit eget domæne.
  • Problemet bliver også du kommer til at ligne alle de andre webshop .
  • Hvordan vil du søgeord det optimere , det betegnes jo som et subdomæne , altså ikke helt dit eget dom , alle linker til shopbyen og giver linker værdien og , hvor mange tror der vil handle et sted , der står få din egen gratis webshop i bunden af alle sider på hjemmesiden
  • venstre side udgående links til .kickstarter.dk , der mistes også kunder
  • unikke titler skal selvfølgelige
  • selvfølgelige skal man også kunne udvide side bl.a. inden på subdomænet med blog og andre sider der kan hjælpe på søgeord optimering , dette kan man jo ikke på shopbyen
  • jeg kan skrive en roman hvad der er barriere mod i søgeord optimering processen at ligge det på et subdomæne hos bl.a. shopbyen eller andre gratis udbyder , med er sikkert sjovt at lege med ikke mere end det

ups jeg så ikke tråden var 5 år gamle besvaret da en anden skrev lige før

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:08

Jesper Laugesen:

SÅ læs dog hvad der bliver skrevet - tråden er 5 år gammel........................

Bare se bort fra min besked...

Det er da utroligt sådan en gammel tråd er blivet fundet og skrevet i igen!..

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)