Hi! |
webshop reklamer.
Med venlig hilsen
René Nielsen
Dbh Martin |
RENEGADE - Det er absolut ikke ret heldigt. Nu kender jeg ikke prisen på at få fjernet reklamerne, men de hører så absolut ikke hjemme i din forretning.
Skal i have flere varer i butikken ??
Hans - Annoncering hører i mine øjne kun hjemme på portaler og brugerbaserede websites. |
Adsense er fint, det virker som en meget fair forretning for alle parter. Men hvis du har en butik med varer du tjener gode penge på, så er der jo ingen grund til at sende dem hen til en anden købmand vel? Du kan dog styre Adsense så den ikke viser reklamer for sites du konkurrerer med, men det er ikke en god ide. Og hvis det var, så havde Amazon og alle de andre nok også gjort det for længst. Dbh Martin |
Jonas Arild - Prisen på at få reklamerne væk er ikke voldsom, men som jeg kan forstå nærmest nødvendig. Ville det gøre nogen forskel hvis jeg sagde at shoppen vil blive en pop up fra vores site (når man vel og mærke trykker på shop)?
Der kommer helt klart flere produkter... men vi har ikke taget billeder af de nuværende produkter og shoppen er derfor ikke helt færdig. Men lad os nu antage at man var interesseret i at købe f.eks. en t-shirt, man går ind på vores site, videre ind i shoppen, ser reklamerne - ville reklamerne så stoppe jer personligt i at købe vores t-shirt?
mvh. RENEGADE |
Med venlig hilsen
René Nielsen
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med om det ville gøre en forskel... reklamerne ville vel stadig være der ? Du kan jo stille dig selv et spørgsmål ?? Ville du hænge eks. IKEA reklame-plakater op i vinduet på din fysiske forretning, hvis din husleje var billigere ?? Hvis du kan svare ja til det spøtsgmål, tja... så er det vel også ok.
Hvis du har lagt dig fast på at bruge shopbyen, vil jeg anbefale du kommer til lommerne...
Som alternativ vil jeg lige pointere at der altså findes nogle fantastisk gode Open Source shop-systemer (altså gratis).
Det du skal betale for er din hostingplads (som du allerede har) og så en betalingsgateway (eks. freepay.dk) |
Dato: 8/17/2005 12:03:50 PM Forfatter: Jonas Arild
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med om det ville gøre en forskel... reklamerne ville vel stadig være der ? Det jeg prøvede at sige var blot at shopbyen.dk/kraab ikke bliver hovedsiden på vores site, men blot en del af vores site. Vi kunne ikke finde på kun at lave en shop på shopbyen og så forvente at folk vil handle der.
Har du evt. nogle konkrete forslag til et Open Source system?
mvh. RENEGADE
|
Med venlig hilsen
René Nielsen
Jeg har rigtigt gode erfaringer med OsCommerce.
på http://www.oscommerce.com/shops/live kan du se eksempler på shops lavet med dette system. |
Jeg har ladet mig fortælle, at Shopbyen dropper reklamerne fremover. Prøv at se din shop nu
![]() Mvh
Claus
Udlejning af sommerhus på Sydfyn. Luksussommerhus med havudsigt, spa, sauna, brændeovn, solarium og 10 sovepladser. Legeplads til børnene. |