Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop reklamer.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi!

Vi står i vores lille bix og vil gerne have solgt vore produkter på nettet og har nu sat en shop op v/ shopbyen.dk. Adressen til shoppen er www.shopbyen.dk/kraab - egentlig synes jeg at det er en fin lille shop til at starte med (vi vil have en mere pro shop på et senere tidspunkt), men der er nogle reklamer i shoppen man ikke kan slippe for med mindre man giver nogle monetos...

Og nu til spørgsmålet: Ville nogle af jer droppe at købe et givent produkt pga. de reklamer der er i shoppen? Eller rettere sagt, tror I det vil tage meget af salget at reklamerne er der?

mvh. RENEGADE
KRAAB CLOTHING // STREETWEAR

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:29
Ja helt sikkert, reklamer for andres produkter som du ikke selv sælger, hører ikke hjemme i din forretning. Du må gøre op med dig selv om du vil være et annoncebærende medie eller en forretning, alt andet vil forvirre din kunder.

Dbh Martin
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 09:13

Hej - hvad er jeres mening om Adsense,
hører det kun hjemme på sider som ex. amino,
hvor man ikke prøver at få folk til at udføre en "købshandling"

Man risikerer vel at man via adsense linker til sine kon-kollegaer.
Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:22
RENEGADE - Det er absolut ikke ret heldigt. Nu kender jeg ikke prisen på at få fjernet reklamerne, men de hører så absolut ikke hjemme i din forretning.

Skal i have flere varer i butikken ??

Hans - Annoncering hører i mine øjne kun hjemme på portaler og brugerbaserede websites.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:58
Dato: 8/17/2005 9:13:20 AM Forfatter: Hans
Hej - hvad er jeres mening om Adsense,
hører det kun hjemme på sider som ex. amino,
hvor man ikke prøver at få folk til at udføre en ''købshandling''
Man risikerer vel at man via adsense linker til sine kon-kollegaer.

Adsense er fint, det virker som en meget fair forretning for alle parter.
Men hvis du har en butik med varer du tjener gode penge på, så er der jo ingen grund til at sende dem hen til en anden købmand vel?
Du kan dog styre Adsense så den ikke viser reklamer for sites du konkurrerer med, men det er ikke en god ide. Og hvis det var, så havde Amazon og alle de andre nok også gjort det for længst.

Dbh Martin
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Skrevet kl. 11:55
Jonas Arild - Prisen på at få reklamerne væk er ikke voldsom, men som jeg kan forstå nærmest nødvendig. Ville det gøre nogen forskel hvis jeg sagde at shoppen vil blive en pop up fra vores site (når man vel og mærke trykker på shop)?

Der kommer helt klart flere produkter... men vi har ikke taget billeder af de nuværende produkter og shoppen er derfor ikke helt færdig.

Men lad os nu antage at man var interesseret i at købe f.eks. en t-shirt, man går ind på vores site, videre ind i shoppen, ser reklamerne - ville reklamerne så stoppe jer personligt i at købe vores t-shirt?

mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 21. Apr 05
Skrevet kl. 12:04

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med om det ville gøre en forskel... reklamerne ville vel stadig være der ?

Du kan jo stille dig selv et spørgsmål ?? Ville du hænge eks. IKEA reklame-plakater op i vinduet på din fysiske forretning, hvis din husleje var billigere ?? Hvis du kan svare ja til det spøtsgmål, tja... så er det vel også ok.

Hvis du har lagt dig fast på at bruge shopbyen, vil jeg anbefale du kommer til lommerne...

Som alternativ vil jeg lige pointere at der altså findes nogle fantastisk gode Open Source shop-systemer (altså gratis).

Det du skal betale for er din hostingplads (som du allerede har) og så en betalingsgateway (eks. freepay.dk)
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Skrevet kl. 12:31
Dato: 8/17/2005 12:03:50 PM Forfatter: Jonas Arild

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med om det ville gøre en forskel... reklamerne ville vel stadig være der ?

Det jeg prøvede at sige var blot at shopbyen.dk/kraab ikke bliver hovedsiden på vores site, men blot en del af vores site. Vi kunne ikke finde på kun at lave en shop på shopbyen og så forvente at folk vil handle der.

Har du evt. nogle konkrete forslag til et Open Source system?

mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 21. Apr 05
Skrevet kl. 13:06
Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 13:33

Jeg har ladet mig fortælle, at Shopbyen dropper reklamerne fremover.

Prøv at se din shop nu

Mvh

Claus

Udlejning af sommerhus på Sydfyn. Luksussommerhus med havudsigt, spa, sauna, brændeovn, solarium og 10 sovepladser. Legeplads til børnene.
Side 1 ud af 2 (20 indlæg)