Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Innovativ iværksætter søges.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Læser.

Jeg er en ung mand midt i tyverne. Er lige kommet hjem til Danmark efter en del år i Tyskland, hvor jeg har været ansat ved Kaufland I/K, og har været med til bl.a. at starte LIDL samt Bauhaus op i Danmark. Jeg er kommet hjem da jeg syntes det er på tide at starte mit eget op, også fordi muligheder er så gode nu økonomien i Danmark er så presset, det gør marked større i den afd. jeg har interesse inden for. Jeg har set med egne øjne at man kan starte en vikrsomhed op for nul kroner, og vinde stort på få år. Dette system vil jeg nu afprøve i Danmark. Derfor søger jeg en til to der som jeg vil har interesse i at starte virksomhed op uden nogen form for mulig tab el. Jeg søger personer som kan bygge hjemmesider, og gerne programmer. Og alt i alt være meget gode til dette.

Da jeg har ansøg om patent på en del idéer, kan jeg desværre ikke oplyse indholdet. Men det er internet baseret.

Min profil;

Uddannelse: Erhvervsøkonom

Spec.: Virksomhedsetablering

Sted: Herren, Tyskland

Virksomhed: Kaufland (LIDL, AUDI, 123 Benzin, Spar), svarende til COOP Dannamrk. Bauhaus.

Erhvervserfaring: 5 år.

Sprog: Tysk, Dansk, Engelsk & Spansk

Din profil;

Er over 18 år.

Kan tænke stort, og VIL fremad.

Kan bygge hjemmesider, og er god til det. Gerne inden for programmering ol.

Vil indgå aktivt på fritidsplan.

Håber dette kunne have din interesse, og beklager mit dansk, men det er længe siden jeg har benyttet sproget.

Vil du være med evt. så send mit en mail; ttk@forum.dk

Med venlig hilsen

Christian Thalund

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Det kan muligvis godt have min interesse. Du skal være velkommen at kontakte mig, evt. via kontaktformularen på min hjemmeside.

www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Taekyeon:
Jeg er en ung mand midt i tyverne. Er lige kommet hjem til Danmark efter en del år i Tyskland, hvor jeg har været ansat ved Kaufland I/K, og har været med til bl.a. at starte LIDL samt Bauhaus op i Danmark.

 

Bauhaus har været i danmark siden 1988. Altså 20 år...  Så du må nok hellere rette dit CV lidt:-)

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Det er jeg godt klar over.

Jeg referer til deltagelse som projektleder i opførelsen af Bauhaus butikker i Danmark, perioden 2005-2008 (Bl.a. Herning).

Jeg beklager misforståelsen.

Tak,

Mvh.

Christian.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Du er velkommen til at kigge ind omkring vores hjemmeside www.iMARKETING.dk  og se, om det er een med min profil du er ude efter.

Mvh,

Christian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)