Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opfordring til tilmelding via mail, er det lovligt?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er helt enig med Hans - du bliver nødt til at lade bookeren bestemme hvem han gider høre fra. problemet er, med din metode, at du signalere at du er bedre til at udvælge end de er, og den slags kan bookere ikke lide at høre. Det er trods alt netop deres job at være gode til det :)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

 

Lyder da som en fin idé - Men tror I ikke folk hellere vil sidde og bladre mellem forskellige bands/djs? Det er trods alt ofte en rimelig dyr affære at få musik til festen - Jeg ville da nok hellere bruge www.partykongen.dk i stedet for - Ellers får den bedste sælger måske bare jobbet!

 

Men fører du projektet ud i livet, kan du evt smide lidt info på www.djz.dk

 

Held og lykke!

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Du k
Dato: 7/6/2006 9:15:07 PM Forfatter: Nikolaj Astrup Madsen

Men fører du projektet ud i livet, kan du evt smide lidt info på www.djz.dk


 

Du kan sikkert også oprette en gratis profil på EventMagasinet hjemmeside: eventmag.dk....

Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er jo også diverse musik-udstyrs-sælgeres hjemmesider ex. Aage.dk.

Som en anden nævner DJz.dk - diskonetto.dk osv. Vær'' opmærksom på at partykongen.dk er en direkte konkurrent til lidt alá det, såvidt jeg forstår, at du vil udbyde! 

 

Lav en banner-aftale med dem, link til din egen "page" -hvori du forklarer konceptet/proceduren. Tror nok at flere vil kunne se fornuften i et tiltag der skal samle musikudbyderne ( kunstnerne ). 

Men gør det på en måde som ikke kommer til at virke som noget "gnider". Jeg ville måske vælge at ligge de musikudbyderes demo/mix ud på siden, hvorefter kunderne i ro og mag kan lytte til musikken. Den version er ikke set endnu!!

 

Brian Laursen

DJ - Mobil disko ejer.....

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)