Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opfordring til tilmelding via mail, er det lovligt?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/29/2006 11:03:54 AM
Forfatter: Jesper Skov

Men jeg søger dog stadig måder at komme i kontakt med alle landets bands og djs på :-)

- Find deres telefonnummer og ring.
- Find deres postadresse og send et brev.
- Køb annonceplads på den mest populære hjemmeside for danske musikgrupper og pladevendere.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil da lige se nærmere på myspace.com, og se hvad muligheder der er.. Tror ikke bookingbureauer er vejen frem, da de nok godt kan se mig som en konkurrent. Fysisk post er en mulighed, men det tror jeg vil blive for dyrt.

// Jesper Skov

 

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kunne også lave en bunke flyers og så tage i byen og stikke dem til de bands og dj''s der spiller. Ny by hver weekend.

Ikke sikkert at det er billigere end at sende dem, men helt sikkert sjovere og giver dig også mulighed for at få en sludder og dermed større sandsynlighed for en kunde i butikken (hvis du ikke er for fuld).

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kunne jo stille det samme spørgsmål i Frit Forum på www.mymusic.dk og andre amatørmusiksteder. De bands, der er dér er ofte ganske vilde efter at komme ud og spille, men du bør lige tjekke kvaliteten, før du lader dem bruge din side - ellers risikerer du, at din side får et dårligt rygte: "Den side er fuld af elendige heavymusikere, der tror, de kan indtage hele verden med en fenderkopi og en distortionpedal."

 

mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans, tak for det - det var måske en mulighed. Men kvaliteten er jeg ikke bange for - det kommer nemlig til at forgå på den måde at kunden selv vælger genre og budget, hvorefter deres ønske sendes ud til de rigtige bands.

// Jesper Skov

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

 

Hvis jeg som arrangør skulle booke på de betingelser, ville jeg kræve at kunne høre en demo, før jeg henvender mig til bandet. Det kan jo fint laves med mp3-filer. Processen kunne så være:

 

Jeg indgiver et ønske

Du vælger 3-4 bands ud til mig og sender demoer

Jeg vælger band

Du booker

Jeg betaler

Du afregner med bandet

 

mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, tror du har misforstået konceptet lidt. Når folk har sendt en forespørgsel online, sendes den rundt til de bands eller djs som opfylder deres ønsker.. Derefter det de forskellige bands og djs som skal kontakte kunden, og sælge sig selv ;-)

// Jesper Skov

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

 

Jeg har arrangeret ca. 1 milliard musikarrangementer, og jeg ville aldrig vælge den metode. Det ville give mig for mange henvendelser til skraldespanden - det er jo sjældent selvtilliden, det skorter på hos 15 årige med nye el-spader.

 

Nåmen - nu skal jeg heller ikke skyde dit projekt ned - måske kan du finde en målgruppe, som vil bestille musik efter dit koncept.

 

mvh Hans

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm..

Er ikke helt sikker på hvordan det der vil komme til at køre, efter noget tid..
Jeg ville blive RET træt af hvis der nu var 40 bands fuld af 15-årige fyre, der ringede til mig for at komme der der "Åh så gode tilbud"..

Din idé holder..

Men tror du skal tænke den lidt videre.. Og først og fremmest sørger for at holde alle de der teenange bands ude.. Tror det vil blive noget værre rod ellers..

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja - det er jeg selvfølgelig også klar over - og det er heller ikke vores målgruppe ;-)

Aldersgrænsen bliver nok også 18..

// Jesper Skov

 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)