Nu prøver jeg at starte en helt ny tråd. Jeg har lave lidt research her på amino og på google for at finde et program til nystartet virksomhed, der har behov for et fakturaprogram, der kan udskrive faktura (også kreditnota), tilbud, varelager, kundekartotek, med-uden moms, benyttes til eksport, ean nr., flere varelinier, flere kundelinier, sendes pr. email etc. Vi har en mindre virksomhed, og har derfor ikke brug for al verden. Vi har ekstern bogholder, som laver alt vores bogholderi, og derfor synes jeg at et program som SummaSummarum er for stort til vores behov. Smart- Faktura Pro har jeg desværre erfaret har nogle manger, som vi ikke kan leve for uden, så det duer heller ikke. Jeg efterlyser et billigt, simpelt og godt program, som kan disse ting. Det skal minimum være på dansk. Nogen der har et forslag som de kan anbefale. Ikke et program, hvor man betaler abonnement (som e-conomic) Gode hilsner Allan |
Hvad med det program Jeres eksterne bogholder bogfører i? Det ville jo være det mest optimale, ellers skal der en masse krydskontroller og afstemninger til.